اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جم خبر داد:

برگزاری جشنواره شب شعر رضوی در جم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی جم از برگزاری جشنواره شب شعر رضوی در جم خبر داد.

برگزاری جشنواره شب شعر رضوی در جم
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام سید‌حسین سادات بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی فعالیت‌های مذهبی و فرهنگی جم اظهار کرد: شهرستان جم در مناسبت‌ها و مراسمات مختلف مذهبی و دینی و فرهنگی نقش مهمی دارد و در چند ماه گذشته شاهد برپایی برنامه‌های بزرگ و مهمی با مشارکت افراد زیادی بوده‌ایم.
وی افزود: در هفته دفاع مقدس بیش از 60 برنامه فرهنگی توسط این اداره برگزار شد و در دهه کرامت نیز شاهد اجرای برنامه‌های متنوع و جالب توجهی هستیم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی جم از برگزاری جشنواره شب شعر رضوی در جم خبر داد و خاطرنشان کرد: به همت کانون فرهنگی مسجد امیرالمومنین (ع) و همکاری بسیج هنرمندان، مراسم شب شعر رضوی در جم برگزار می‌شود.
سادات تصریح کرد: در اواخر دهه کرامت به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه و امام رضا (ع)مراسم شب شعر رضوی در سالن اداره فرهنگ و ارشاد برگزار می‌شود که در این مراسم از شاعران برجسته استان برای قرائت شعر دعوت شده است.
وی همچنین از برگزاری جلسه مقدماتی اجلاس سراسری نماز در جم خبر داد و بیان کرد: اداره تبلیغات اسلامی جم به عنوان میزبان این اجلاس و دبیر اجرایی آن خواهد بود که صبح روز 19 مهر در سالن شهید خاتمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جم برگزار می‌‌شود.
سادات از چاپ چند بنر بزرگ تبلیغاتی و توزیع تراکت در این زمینه در روزهای آینده خبر داد و همکاری نهادهای شهرستان را در این زمینه خواستار شد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی جم عنوان کرد: اجلاس سراسری نماز برنامه‌ای مهم و ارزشمند است و از تمام دستگاه‌ها انتظار داریم نسبت به همکاری با دبیرخانه ستاد اقدام کنند.
سادات بیان کرد: در شرایطی که دشمنان به دنبال کمرنگ کردن اعتقادات جوانان ما هستند، همه باید نسبت به نهادینه کردن فرهنگ نماز در جامعه اهتمام ورزیم.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول