اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی:

130 تعاونی در سربیشه فعال است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با بیان اینکه در سال 85 تعداد 30 تعاونی در سربیشه بوده، گفت: در حال حاضر 130 تعاونی در این شهرستان مشغول به فعالیت است.

130 تعاونی در سربیشه فعال است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، عابدین محمدی صبح امروز در دیدار با فرماندار سربیشه به تشریح برنامه کاری و حوزه فعالیت وزارتخانه جدید پرداخت و اظهار داشت: اشتغال یک امر فرابخش است.
وی با اشاره به اشتغال تعهدی شهرستان و مشاغل خانگی گفت: در این دو زمینه اعتبارات خوبی در نظر گرفته شده است که امید است بتوانیم این اعتبارات را به نحو احسن جذب کنیم.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی به تشریح حوزه مختلف کار، بازرسی و امور اجتماعی پرداخت و افزود: مهم‌ترین وظیفه این حوزه‌ها پیگیری اختلافات بین کارگران و کارفرمایان، بررسی حوادث ناشی از کار و پیگیری امورات رفاهی و فرهنگی کارگران است.
حسین خوشایند، قائم مقام اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی نیز به مزایای ادغام وزارتخانه‌های کار و تعاون اشاره کرد و گفت: مقدمات تشکیل شرکت تعاونی توسعه و عمران در سربیشه فراهم شده است.
فرماندار شهرستان سربیشه نیز به موضوع و اهمیت اشتغال اشاره کرد و گفت: بزرگترین امتیاز شهرستان سربیشه وجود پایانه و بازارچه مرزی ماهیرود است.
غلامرضا حسین‌پور با توجه به نزدیک شدن سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان خواستار بررسی مصوبات سفرهای قبلی هیئت دولت از جمله مصوبات منطقه آزاد تجاری در شهرستان شد.
وی همچنین در جلسه‌ای که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در مورد سفر هیئت دولت برگزار شد، ضمن تشریح وضعیت و توانمندی‌ها، کمبودها و تنگناهای شهرستان از تمام مسئولان دستگاه‌های اجرایی و رؤسای کارگروه‌های ستاد استقبال سفر خواست تا تمامی همت و تلاش خود را برای هرچه بهتر برگزار شدن مراسم استقبال بگذارند و در اسرع وقت ضمن برنامه‌ریزی دقیق، مشکلات پیش روی شهرستان را با همکاری و همفکری چاره‌اندیشی و تدبیر کنند.
فرماندار شهرستان سربیشه افزود: کلیه مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید تمامی امکانات و نیروهای لازم را در اختیار ستاد استقبال سفر قرار دهند که در این زمینه با هرگونه کم‌کاری و کوتاهی مسئولان برخورد خواهد شد.
حسین‌پور در ادامه ضمن معرفی مسئولان کارگروه‌های ستاد مذکور شهرستان گفت: هرچه بیشتر تبلیغات کنیم بیشتر بهره خواهیم برد لذا باید شرایط حضور حداکثری مردم شهرستان را برای استقبال از رئیس جمهور و هیئت همراه فراهم کرده و کاری کنیم که در شان مردم محروم این منطقه و شهرستان باشد.
وی تصریح کرد: موضوعاتی مانند دشت خوشاب، مجتمع آموزشی، منطقه تجاری، شهرک‌های صنعتی، صنایع‌دستی و روستاهای هدف گردشگری شهرستان را جزو برنامه‌های پیشنهادی و بازدیدی سفر رئیس جمهور و هیئت همراه باید قرار دهیم.
فرماندار سربیشه یادآور شد: امید است حضور رئیس جمهور به این شهرستان نتایج خوبی برای مردم شهرستان در پی داشته باشد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول