اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده فنی و مهندسی فردوس:

دانشکده فنی و مهندسی فردوس ارتقا می‌یابد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده فنی و مهندسی شهرستان فردوس از ارتقای این دانشکده به دانشگاه خبر داد.

دانشکده فنی و مهندسی فردوس ارتقا می‌یابد
به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، علی زال‌حسینی صبح امروز در نشست خبری اظهار داشت: پس از ارتقای دانشکده و احداث ساختمان جدید، افزایش رشته‌های دانشکده در دستور کار است.
وی افزود: معاونان وزیر علوم و تحقیقات و همچنین معاون حقوقی و امور مجلس روز گذشته از کارگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها و سایت دانشکده بازدید کردند.
زال‌حسینی تصریح کرد: دستور ارتقای دانشکده و پیگیری رشته‌های جدید و همچنین اختصاص اعتبار لازم در مورد خرید تجهیزات از جمله دستاوردهای این بازدید بود.
رئیس دانشکده فنی و مهندسی فردوس همچنین از آغاز عملیات اجرایی ساختمان جدید دانشکده خبر داد و یادآور شد: به زودی عملیات اجرایی احداث ساختمان جدید دانشکده در زمینی به مساحت 50 هکتار آغاز می‌شود.
وی گفت: این ساختمان در دو فاز و با اعتبار اولیه 250 میلیون تومان آغاز و در مراحل بعدی برای تکمیل پروژه مبلغ یک میلیارد تومان نیز اختصاص می‌یابد.
زال‌حسینی افزود: در حال حاضر تعداد 180 دانشجوی دختر و پسر در دانشکده فنی و مهندسی فردوس مشغول به تحصیل هستند که این تعداد دانشجو در سه خوابگاه نیمه خودگردان اسکان یافته‌اند.
رئیس دانشکده فنی ومهندسی فردوس تصریح کرد: هم‌اکنون این دانشکده دارای دو رشته الکترونیک و قدرت است که با پیگیری لازم به زودی رشته‌های کامپیوتر، مکانیک و صنایع نیز به رشته‌های این دانشکده افزوده می‌شود.
وی از راه‌اندازی آزمایشگاه ماشین در این دانشکده خبر داد و یادآور شد: این دانشکده دارای 15 کارگاه و آزمایشگاه شامل کارگاه‌های عمومی برق، مدار فرمان، مفصل‌بندی، سیم‌پیچی، شبکه هوایی، آزمایشگاه‌های اندازه‌گیری، مقدماتی، الکترونیک 1 و 2، تکنیک پالس و مخابرات، الکترونیک صنعتی و مدار منطقی است.
رئیس دانشکده فنی و مهندسی فردوس گفت: با همت استانداری خراسان جنوبی یک دستگاه خودروی دو کابین و همچنین با عنایت خیران شهرستان نیز یک دستگاه سواری پژو پارس و دو هکتار زمین به دانشکده فنی ومهندسی فردوس اختصاص یافت.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول