اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هزینه‌ای بالغ بر10 میلیارد ریال صورت گرفت؛

بهره‌برداری از 4 بخش آموزشی و درمانی بیمارستان الزهرا (س)

خبرگزاری فارس: چهار بخش آموزشی و درمانی بیمارستان الزهرا (س) اصفهان با هزینه‌ای بالغ بر 10 میلیارد ریال تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

بهره‌برداری از 4 بخش آموزشی و درمانی بیمارستان الزهرا (س)
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حمید گنجی شامگاه سه شنبه در مراسم افتتاح این پروژه اظهار داشت: بخش منتخب این بیمارستان دارای 27 تخت فعال است و برای اعمال جراحی مختلف پس از بازسازی کار خود را آغاز کرد.
وی با بیان اینکه از امروز بخش جراحی اعصاب این مرکز می‌تواند ماهانه 268 نفر را پذیرش کند، ادامه داد: در این بخش به بیماران مبتلا به تومورهای مغزی، ضربه‌های مغزی، آنوریسم، خونریزی، آنومالی‌های مغزی و ناهنجاری‌های مادرزادی مغز و اعصاب خدمات ارائه می‌شود.
معاون پشتیبانی و توسعه بیمارستان الزهرا(س) اصفهان بخش‌های مراقبت‌های ویژه منتخب و همچنین همودیالیز برای درمان بیماران مبتلا به نارسایی کلیه با ظرفیت پذیرش حداکثر 950 بیمار را از دیگر بخش‌های افتتاحی ایم مرکز دانست.
وی با بیان اینکه دفتر امور فرهنگی و مشاوره نسیم مهر در مرکز آموزشی درمانی الزهرا (س) ایجاد شده است، ادامه داد: پاسخگویی به سئوالات شرعی بیماران و مراجعان، اجرای مراسم دینی و برنامه‌های ملاقات از بیماران از جمله وظایف این دفتر است.
به گزارش فارس در ادامه این مراسم، رئیس بیمارستان الزهرا (س) اصفهان در بخشی از افتتاح این مراکز گفت: این بیمارستان دارای 48 بخش تخصصی و فوق تخصصی و 27 اتاق عمل فعال است.
پرویز کاشفی با بیان اینکه این بیمارستان دارای 2هزار و 500 کادر مجرب اداری و درمانی است، اظهار داشت: ماهانه این بیمارستان 7هزار بیمار بستری و 30هزار بیمار سرپایی را پذیرش می‌کند.
وی تصریح کرد: بیمارستان الزهرا (س) اصفهان به عنوان بزرگ‌ترین بیمارستان کشور محسوب می‌شود.
در بخش دیگری از مراسم نیز استاندار اصفهان گفت: وضعیت بهداشت و درمان کشور در دولت نهم و دهم در مقایسه با دولت‌های گذشته پیشرفت چشمگیر داشته است.
وی افزود: پیشرفت‌های حوزه سلامت استان اصفهان زمینه مناسبی را برای پذیرش و درمان بیماران استان‌های دیگر فراهم کرده است. این بخش‌ها شامل همودیالیز، مراقبت‌های ویژه منتخب، جراحی اعصاب و بخش منتخب است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول