اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دانشگاه پیام‌نور سلطانیه خبر داد:

وجود 17 رشته تحصیلی در دانشگاه پیام‌نور سلطانیه

خبرگزاری فارس: سرپرست دانشگاه پیام‌نور سلطانیه گفت: در حال حاضر 17 رشته تحصیلی در دانشگاه پیام‌نور سلطانیه فعال است.

وجود 17 رشته تحصیلی در دانشگاه پیام‌نور سلطانیه
رسول عرب‌خانی امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: از ابتدای سال تحصیلی جاری 320 دانشجوی جدید در دانشگاه پیام‌نور سلطانیه پذیرفته شده‌اند.
وی بیان کرد: در حال یک‌هزار و 200 دانشجو در دانشگاه پیام‌نور سلطانیه در رشته‌های مختلف در حال تحصیل هستند.
سرپرست دانشگاه پیام‌نور سلطانیه با بیان اینکه در حال حاضر نزدیک به 90 درصد دانشجویان پیام‌نور سلطانیه بومی هستند، افزود: بومی بودن اغلب دانشجویان دانشگاه پیام‌نور یکی از سیاست‌هایی است که در همه واحدهای دانشگاه پیام‌نور استان زنجان وجود دارد.
وی با بیان اینکه تعدادی از دانشجویان این دانشگاه از استان زنجان هستند، ادامه داد: دانشگاه پیام‌نور سلطانیه دانشجویانی را نیز از استان قزوین و گیلان پذیرفته است.
عرب‌خانی با اشاره به اینکه مهندسی مرمت بناهای تاریخی و هنرهای اسلامی از جمله رشته‌هایی است که در از آغاز سال‌جاری به مجموع رشته‌های این دانشگاه افزوده شده است، اضافه کرد: همچنین رشته هنرهای اسلامی شاخه نگارگری نیز از رشته‌های افزوده شده در سال تحصیلی جدید است.
وی همچنین از وجود رشته مهندسی معماری در این دانشگاه خبر داد و گفت: این رشته نیز از سال گذشته به مجموع رشته‌های این دانشگاه اضافه شده است.
سرپرست دانشگاه پیام‌نور سلطانیه افزود: رشته‌های علوم انسانی، حقوق و الهیات و روانشناسی و علوم تربیتی از جمله رشته‌های موجود در دانشگاه پیام نور سلطانیه است.
وی همچنین یادآور شد: از ترم‌های بعدی نیز تعدادی رشته در زمینه هنری و معماری اسلامی به مجموع رشته‌های تحصیلی این دانشگاه اضافه می‌شود.
عرب‌خانی با بیان اینکه مسئولان دانشگاه پیام‌نور سلطانیه در تلاش برای افزایش رشته‌های دانشگاه پیام‌نور در زمینه هنر و معماری اسلامی هستند، ادامه داد: در حال حاضر دانشگاه پیام‌نور سلطانیه ظرفیت افزایش رشته‌های این دانشگاه در زمینه هنر و معماری اسلامی را دارد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انجام پروژه‌های عمرانی در این واحد دانشگاهی یادآور شد: در حال حاضر ساختمان آموزشی دانشگاه پیام‌نور سلطانیه با 2 هزار متر در حال ساخت است.
سرپرست دانشگاه پیام‌نور سلطانیه با بیان اینکه در حال حاضر 50 درصد از ساخت این ساختمان آموزشی انجام شده است، افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این ساختمان آموزشی در سال تحصیلی آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
وی همچنین از احداث گلخانه آموزشی برای این دانشگاه خبر داد و گفت: این گلخانه نیز در حال ساخت است و در ماه‌های آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
عرب‌خانی همچنین از کلنگ‌زنی مجموعه فرهنگی این دانشگاه خبر داد و گفت: در حال حاضر اقدامات فرهنگی بسیاری در دانشگاه پیام‌نور در حال انجام است.
وی از برگزاری همایش‌های مختلف در این دانشگاه خبر داد و گفت: این همایش‌ها نیز هر دو ماه یکبار در این دانشگاه برگزار می‌شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول