اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با عید غدیر صورت می‌گیرد؛

گردهمایی بزرگ غدیریون در مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد

خبرگزاری فارس: دبیر کمیته بین‌المللی بنیاد غدیر چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با عید باسعادت غدیر اجتماع بزرگ غدیریون این استان در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار می‎شود.

گردهمایی بزرگ غدیریون در مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی گرجی پیش از ظهر امروز در نشست کمیته بین‌المللی بنیاد غدیر این استان، اظهار داشت: دهه عید قربان تا عید غدیر از سوی مقام معظم رهبری با عنوان دهه امامت و ولایت نامگذاری شده و باید با بهره‌گیری از این فرصت طلایی مباحث ولایت و امامت را به شکل نظام مند در جامعه نهادینه کرد.
وی فعال سازی تشکل‌های مذهبی و نهادهای فرهنگی و افزایش سطح مشارکت مردمی را از جمله اهداف این نامگذاری برشمرد و گفت: تأکید بر اسلامیت انقلاب و عدم جدایی دین از سیاست، تبیین راه روشن امام و مقام ولایت مطلقه فقیه به‌عنوان شاخصه‎های انقلاب و اجرای طرح غدیر امیرالمومنین به‌عنوان وحدت‌بخش جهان اسلام از دیگر اهداف این نامگذاری به‌شمار می‎رود.
گرجی بر بیداری نسل جوان دنیای اسلام تاکید کرد و گفت: هدف اصلی جنگ نرم با بهره گیری از ابزار نوین فناوری اطلاعاتی جوانان و نوجوانان است و باید در سایه تدبیر با کمترین آسیب بیشترین لطمه را به دشمنان وارد کرده و انقلاب اسلامی و بیداری ملت ها را با فرهنگ غدیر بیمه کنیم.
دبیر کمیته بین‌المللی بنیاد غدیر چهارمحال و بختیاری از تشکیل 20 کمیته برنامه‌ریزی برای برگزاری ویژه برنامه‌های غدیر در این استان خبر داد و گفت: کمیته برنامه‌ریزی، کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزان، کمیته جوانان، کمیته علمی پژوهشی، کمیته ورزش از جمله کمیته‌های تشکیل شده به‌منظور برگزاری هرچه بهتر ویژه برنامه‌های غدیر در این استان است.
وی ادامه داد: تشکیل کمیته اصناف، کمیته اطلاع‌رسانی، کمیته خیرین و کمیته توسعه فرهنگ علوی در عرصه کتاب و کتابخوانی از دیگر کمیته‌هایی است که برنامه‌های عید غدیر را در این استان اجرا می‌کنند.
گرجی با بیان اینکه بنیاد غدیر چهارمحال و بختیاری در سطح کشور بی‌نظیر است، افزود: شاکله این بنیاد، با بنیادهای موجود در سطح کشور بسیار متفاوت است، بطور مثال آموزش و پرورش این استان در راستای نهادینه کردن برنامه‌های غدیر گام‌های بزرگی برداشته است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری بر ضرورت گرامیداشت واقعه غدیر و نهادینه‎سازی فرهنگ آن در جامعه تأکید و خاطرنشان کرد: در سال‌جاری به‌مناسبت گرامیداشت عید غدیر 10 برنامه ویژه در مرکز استان با 10 سخنران برجسته اجرا می‎شود.
وی با بیان اینکه برنامه‌های غدیر در این استان از 16 آبان‌ماه آغاز و تا 23 آبان‌ماه جاری ادامه خواهد داشت، گفت: همزمان با روز واقعه غدیر اجتماع بزرگ غدیریون این استان در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار می‎شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول