اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد نخبگان استان قم:

دستگاه‌ها از ظرفیت‌های بنیاد نخبگان بهره‌مند شود

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد نخبگان استان قم گفت: این بنیاد در قم ظرفیت‌های بالا و مناسبی را برای ارائه به دستگاه‌های اجرایی دارد و دستگاه‌ها می‌توانند از ظرفیت‌های این بنیاد بهره ببرند.

دستگاه‌ها از ظرفیت‌های بنیاد نخبگان بهره‌مند شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری جشنواره سالنمای خدمت، سید‌حسین اخوان در حاشیه بازدید از نمایشگاه اظهار کرد: برنامه‌ریزی و اعطای اعتبار پژوهش و نوآوری به مخترعان دارای اختراع سطح سه نیز از جمله برنامه‌های این بنیاد بوده که به تعداد 17 نفر از مخترعین استان قم تخصیص یافته است.
وی افزود: تجلیل از نخبگان قرآنی استان قم، برگزاری آئین ضیافت اندیشه برای نخبگان و خانواده‌هایشان در سال 90، برگزاری جلسه پرسش و پاسخ برای نخبگان استان با حضور رئیس و کارشناسان بنیاد نخبگان استان قم، پیگیری و تشکیل ستاد اجرایی استانی طرح شهاب در سازمان آموزش و پرورش، تشکیل کارگروه استانی و کمیته کارشناسی طرح شرکت تعاونی‌های دانش بنیاد و استقرار دبیرخانه مربوطه در بانک توسعه و تعاون استان نیز از اهم فعالیت‌های استانی این بنیاد بعد از سفر مقام معظم رهبری به شهر قم است.
رئیس بنیاد نخبگان استان قم در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت‌های این بنیاد در سطح ملی اشاره ‌و عنوان کرد: در سطح ملی فعالیت‌های از قبیل همکاری با کارگروه ملی تدوین سند راهبردی بنیاد نخبگان، عضویت در کارگروه اصلاح آیین‌نامه‌های تخصصی بنیاد ملی نخبگان، عضویت در کارگروه تخصصی تدوین آیین نامه مالی و معاملاتی بنیاد و مسئولیت کارگروه تدوین آیین‌نامه نخبگان حوزوی را انجام داده‌ایم.
اخوان افزود: عضویت در کمیته ارزیابی عملکرد بنیاد، کمیته طراحی مدل برگزاری جشنواره‌های منطقه‌ای اختراعات، پیگیری طرح تولید سوخت از ضایعات پلاستیک، برنامه‌ریزی و اعزام مخترعان استان‌های قم، مرکزی و همدان به جشنواره ملی نوآوری و شکوفایی فجر انقلاب اسلامی سال 89 و همکاری با معاونت فرهنگی و امور نخبگان بنیاد علمی نخبگان در تهیه تفاهم نامه همکاری بنیاد ملی نخبگان و صداو سیمای جمهوی اسلامی ایران نیز از جمله فعالیت‌های بنیاد نخبگان استان قم است.
وی در پایان خاطر‌نشان کرد: این بنیاد در قم ظرفیت‌های بالا و مناسبی را برای ارائه به دستگاه‌های اجرایی دارد و امیدواریم با اهتمام بیشتر مسئولان و مدیران استان بتوانیم از به کارگیری نخبگان استان قم در بدنه ادارات و موسسات در رشد و شکوفایی بیشتر استان قم موثر واقع شویم.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول