اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری:

ایجاد اشتغال پایدار در گرو خصوصی سازی است

خبرگزاری فارس: استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: واگذاری امور به بخش خصوصی موجب ایجاد اشتغال پایدار و تسهیل‌بخش فرایند توسعه و پیشرفت است.

ایجاد اشتغال پایدار در گرو خصوصی سازی است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‌اصغر عنابستانی بعدازظهر امروز در نشست با پرسنل اداره‌کل دامپزشکی این استان، اظهار داشت: پیروی از رهنمودهای حکیمانه رهبر انقلاب اسلامی تنها راه سعادت و بهروزی کشور و ملت است.
وی افزود: خدمت خالصانه برای جلب رضای خدا و زمینه‌سازی برای رفاه و آسایش عموم مردم به ویژه اقشار محروم و کم درآمد، مهم‌ترین اصل برای یک مدیر موفق و برجسته است.
عنابستانی با اشاره به رهنمودهای ارزشمند رهبر در مسیر خدمت‌رسانی صادقانه به مردم، گفت: رهبر معظم انقلاب به پیروی از آرمان‌های والای امام راحل در اعتلای نام ایران اسلامی، همواره بر اخلاص عمل، کار صادقانه و خدمت بی‌منت و مخلصانه به مردم تاکید دارند و مردم را صاحبان اصلی انقلاب می‌دانند.
استاندار چهارمحال و بختیاری بهره‌مندی از تمامی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های موجود را عامل اصلی رشد و توسعه این استان در حوزه‌های مختلف برشمرد و گفت: مهم‌ترین اصل در این زمینه شناسایی و معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در استان است تا بتوان از این ظرفیت‌ها به عنوان فرصت‌های مناسب در راستای سرمایه‌گذاری و رشد و اعتلای استان استفاده کرد.
وی همدلی و هماهنگی برای خدمت به مردم را یکی از عوامل مهم در راستای تلاش برای توسعه و پیشرفت استان اعلام کرد و گفت: امروز در سایه ایجاد یک وحدت، همدلی، وفاق و همراهی در سطح مدیران، مسئولان، نمایندگان و دلسوزان استان، شاهد تحقق برنامه‌ها و اهدافی هستیم که زمینه‌ساز عمران و آبادانی این دیار شده است.
عنابستانی تحقق منویات مقام معظم رهبری را مورد تأکید قرار داد و گفت: حرکت ما باید به نحوی باشد که بتوانیم این دهه را به معنای حقیقی کلمه مظهر پیشرفت و مظهر استقرار عدالت در کشورمان قرار بدهیم.
وی واگذاری امور به بخش خصوصی را برای ایجاد اشتغال و پیشرفت مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر شاهد رشد چشمگیر پیشرفت‌های بسیار بوده‌ایم که اینها همه نشان از گرایش به عدالت محوری دولت داشته است‌.
استاندار چهارمحال و بختیاری امروز با مجموعه پرسنل اداره‌کل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری بازدید و از نزدیک با مشکلات کارکنان این اداره‌کل آشنا شد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول