اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی همدان:

بنیاد ملی نخبگان در همدان ضعیف است

خبرگزاری فارس:‌ رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی همدان با تأکید بر شفاف‌سازی حمایت‌ها توسط بنیاد ملی نخبگان در همدان گفت: نخبگان جدید استان مورد حمایت این مرکز قرار نمی‌گیرند.

بنیاد ملی نخبگان در همدان ضعیف است
حسن نوروزی در حاشیه نشست دانش‌آموزان نخبه بسیجی با استاندار همدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در حال حاضر 55 نخبه بسیجی در استان فعالیت می‌کنند که علاوه بر نقش‌آفرینی در عرصه‌های علمی در رشته‌های ورزشی، مخترعان و المپیاد‌ها حائز رتبه شده‌اند.
وی افزود: از سال‌های گذشته تاکنون حمایت مادی و معنوی از اعضای بسیج دانش‌آموزی به صورت متمرکز صورت گرفته است و این روند نیز همچنان ادامه دارد.
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی همدان با اشاره به برخی از مشکلات نخبگان در همدان بیان کرد: تشتت متولیان امور نخبگان در استان همدان موجب سردرگمی و بی پناهی این قشر از جامعه شده است و به همین خاطر اتحاد منسجمی بین نخبگان همدانی نیست.
وی خاطرنشان کرد: بعضی از نخبگان به صورت انفرادی به برخی از ادارات و سازمان‌ها مراجعه می‌کنند که در نهایت نیز با عدم همکاری و بی‌مهری مسئولان مواجه می‌شوند.
نوروزی در ارتباط با کسب مقام سوم دانش‌آموز همدانی در مسابقات بین‌المللی مخترعان آلمان اضافه کرد: روال کاری این فرد توسط وی و مجموعه بسیج دانش‌آموزی دنبال می‌شد و هیچکس تا قبل از رسانه‌ای شدن این دانش‌آموز از فعالیت او در این مسابقات با خبر نبودند.
وی ادامه داد: امروز برخی از مدیران با کیف سامسونت، دوربین و جوایز متنوع به استقبال این فرد می‌روند و در نهایت با کار رسانه‌ای خود را حامی وی معرفی می‌کنند.
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی همدان با تأکید بر اینکه بنیاد ملی نخبگان در همدان ضعیف است، گفت: این مرکز باید حمایت‌های خود را از افراد نخبه شفاف‌‌تر کند چراکه در حال حاضر شاهد حمایت‌های بنیاد به صورت انحصاری هستیم و نخبگان جدید استان در این مرکز جایگاهی ندارند.
وی در پایان با بیان اینکه 105 هزار نفر عضو بسیج دانش‌آموزی هستند، خاطرنشان کرد: استان همدان به لحاظ دارا بودن افراد نابغه و مستعد می‌تواند به صورت کشوری و بین‌المللی به بالاترین قلل افتخار دست یابد اما این مهم در گرو هدایت و ساماندهی نخبگان توسط سازمان‌ها و مراکز حمایت کننده است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول