اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیمه نخست سال جاری محقق شد؛

رشد 257 درصدی اکیپ‌های بازرسی قاچاق کالا در کرمان

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان گفت: تعداد اکیپ‌های بازرسی اعزامی برای شناسایی و جمع‌آوری قاچاق کالای دخانی در نیمه نخست سال جاری در استان کرمان 257 درصد افزایش داشته است.

رشد 257 درصدی اکیپ‌های بازرسی قاچاق کالا در کرمان
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، مسعود الهی در جلسه کارگروه مبارزه با کالاهای دخانی قاچاق کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اظهار داشت: به منظور نظارت بیشتر و پیگیری مؤثر تصمیمات متخذه در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کارگروه مبارزه با کالاهای دخانی تشکیل شد.
وی افزود: قاچاق کالاهای دخانی تبعات اقتصادی و بهداشتی زیانباری دارد و ضرورت مبارزه با این جریان بیش از گذشته احساس می‌شود.
سرپرست اداره کل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان خاطرنشان کرد: تعداد اکیپ‌های بازرسی اعزامی برای شناسایی و جمع‌آوری قاچاق در نیمه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان کرمان 257 درصد افزایش داشته است.
الهی با تشکر از اقدامات اعضای کارگروه در مبارزه با کالاهای دخانی قاچاق به بررسی وضعیت استان از نظر قاچاق و تبعات اقتصادی و بهداشتی کالاهای دخانی قاچاق پرداخت.
پرویز کریم‌دوست مدیرکل دخانیات استان کرمان نیز تعامل و همکاری اعضا را با دخانیات مطلوب دانست و بیان داشت: در نیمه نخست سال جاری کشفیات کالاهای دخانی قاچاق 24 درصد و تعداد اکیپ‌های بازرسی اعزامی 257 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان افزایش داشته است.
در ادامه مصوبات جلسه‌های قبل کارگروه مورد ارزیابی قرار گرفت و مقرر شد، مصوبات اجرا نشده یا در حال اجرا با سرعت بیشتری اجرایی شوند.
برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای مأموران کاشف و بازرسان اصناف، دعوت از رئیس بازرسی اصناف در جلسه‌های کارگروه، ‌استفاده از ظرفیت بسیج اصناف در گشت‌های مشترک، جمع‌آوری سیگارهای قاچاق در منطقه مهیا شهر سیرجان، ‌تشدید بازرسی‌ها در انبارها و محل‌های دپو، تقویت ایست و بازرسی‌های استان و کنترل محورهای جدید مورد استفاده قاچاقچیان از جمله مصوبات کارگروه مبارزه با کالاهای دخانی استان کرمان است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول