اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تجمع مصلای نماز جمعه آبادان؛

قطعنامه تظاهرات سراسری 13 آبان قرائت شد

خبرگزاری فارس: در تجمع مردم آبادان به مناسبت روز 13 آبان در مصلای ثامن‌الائمه، قطعنامه تظاهرات روز ملی مبارزه با استکبار قرائت شد.

قطعنامه تظاهرات سراسری 13 آبان قرائت شد
به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، ظهر امروز در مراسم تجمع مردم به مناسبت گرامیداشت 13 آبان در مصلای نماز جمعه قطعنامه‌ای از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان صادر و برای تجمع کنندگان قرائت شد.
در این قطعنامه، تحت عنوان قطعنامه 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، آمده‌است: سیزدهم آبان ماه یکی از آموزنده‌ترین صحنه‌هایی است که مقاومت، پایداری و اراده مستحکم ملت رشید و انقلابی ایران برای پیگیری آرمان‌های انقلاب اسلامی در آن می‌درخشد.
این قطعنامه دارای هفت بند است که هر یک بیان کننده بخشی از عقاید و آرمان‌های ملت مبارز ایران و حمایت آنها از جنبش‌های بیداری اسلامی است.
بندهای هفت‌گانه این قطعنامه به این شرح هستند:
1ـ وحدت و همدلی ملت و مسئولان حول محور ولایت فقیه و رهنمودهای مقام معظم رهبری عامل اصلی شکست توطئه‌های شیطانی آمریکا تداوم انقلاب اسلامی است و ما مردم شهیدپرور خوزستان ضمن حمایت از دولت خدمت‌گذار و قوای سه‌گانه بر تداوم خدمات صادقانه به مردم و دوری از منازعات سیاسی بی‌فایده تاکید می‌نماییم.
2ـ ما ضمن تبریک پیروزی ملت‌های مسلمان تونس، مصر، لیبی، شکل‌گیری بیداری اسلامی منطقه و اعتراضات 99 درصدی جامعه جهانی علیه نظام ظالمانه سرمایه‌داری غرب را از برکات انقلاب اسلامی دانسته و سرکوب تظاهرات مردم مسلمان یمن و بحرین توسط رژیم‌های ددمنش عبدالله صالح و آل‌خلیفه و سرکوب غیرانسانی جنبش وال استریت توسط مدعیان حقوق بشر را شدیدا محکوم می‌کنیم.
3ـ ملت مسلمان ایران یک‌بار دیگر حمایت قاطع خود از مبارزات برحق ملت فلسطین را اعلام داشته و خواستار بازگشت آوارگان فلسطینی به کشورشان و برگزاری انتخابات آزاد و مقاومت تا نابودی رژیم جعلی اسرائیل است.
4ـ ما خروج اشغال‌گران از عراق را شکست خفت بار دیگری برای آمریکا دانسته و خواستار هوشیاری کامل ملت عراق برای قطع کامل دست تجاوزگر اشغال‌گران آمریکایی از این کشور اسلامی هستیم.
5ـ ما مردم شهید پرور خوزستان، نقض کامل حقوق بشر در عراق و افغانستان و یمن و بحرین و فلسطین و تداوم تولید سلاح‌های کشتار جمعی و تجاوز و جنگ‌افروزی آمریکا را شدیدا محکوم می‌کنیم.
6ـ ما همچنان آمریکا را شیطان بزرگ و دشمن اصلی ملت ایران می‌دانیم و اتهامات و تهدیدات علیه فرماندهان سپاه پاسداران را مصداق تروریسم دولتی دانسته و حمایت قاطع خود را از سپاه پاسداران به ویژه نیروهای قدس اعلام می‌داریم.
7ـ ما در این مراسم انقلابی یک‌بار دیگر میثاق خود با امام راحل عظیم‌الشأن و شهیدان سرافراز انقلاب اسلامی را تجدید نموده و از جناح‌های سیاسی و صاحبان تریبون‌ها می‌خواهیم نسبت به توطئه ایجاد تفرقه و تنش در جامعه اسلامی هوشیار بوده و از تمام ظرفیت‌ها برای حفظ وحدت و تداوم خدمت به مردم استفاده کنند.
مردم انقلابی استان خوزستان با صدور این قطعنامه اعلام کردند که جهان اسلام آماده برگزاری جشن فروپاشی نظام سرمایه‌داری غرب است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول