اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت فرآورده‌های نفتی استان زنجان خبر داد:

کشف 56 هزار لیتر سوخت قاچاق در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر شرکت فرآورده‌های نفتی استان زنجان از کشف 56 هزار و 172 لیتر سوخ قاچاق در زنجان خبر داد.

کشف 56 هزار لیتر سوخت قاچاق در زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی اصغر عباسی شنبه شب در جلسه تعزیرات حکومتی استان زنجان، اظهار داشت: نظارت بر عرضه فرآورده‌های نفتی در حال حاضر به سازمان‌های متولی این امر واگذار شده و این نظارت‌ها از سوی شرکت نفت انجام نمی‌شود.
وی افزود: بر اساس احساس وظیفه در حوزه نظارت‌های لازم بر امر عرضه فرآورده‌های نفتی با تشکیل کمیته‌ای، شرکت نفت نسبت به عرضه نفت در استان نظارت‌های لازم را انجام می‌دهد.
مدیر شرکت فرآورده‌های نفتی استان زنجان ادامه داد: طی بازرسی‌های صورت گرفته از سوی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان از 10 مجاری عرضه در استان بازرسی شده است.
وی از بازرسی 45 مورد مصرف کنندگان عمده سهمیه نفت در زنجان خبر داد و بیان داشت: با حضور تیم‌های مشترک نیز 10 مورد بازرسی از مصرف کنندگان صورت گرفته است.
عباسی برگزاری شش جلسه در راستای بررسی مشکلات این بخش را از برنامه‌های مهر ماه سال جاری برشمرد و گفت: توسط کمیته رسیدگی به تخلفات این بخش، 13 میلیون و 931 هزار و 940 ریال غرامت از متخلفان در مهر ماه سال جاری اخذ شده است.
وی با اشاره به بازرسی‌های صورت گرفته از کارگاه غیرمجاز نفت در زنجان، خاطرنشان کرد: در این بازرسی چهار دستگاه نفت‌کش که برای صدور نفت به افغانستان برنامه‌ریزی کرده بودند 56 هزار و 172 لیتر فرآورده‌های نفتی کشف شد.
مدیر شرکت فرآورده‌های نفتی استان زنجان تصریح کرد: از یک انبار نفت نیز در زنجان 167 هزار لیتر نفت کشف و پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت.
وی بر ضرورت ساماندهی عاملان توزیع نفت تاکید کرد و گفت: با توجه به آغاز فصل سرما ضروری است این مسئله یک بار برای همیشه حل شود.
عباسی با بیان اینکه تشکیل کمیته‌ای در این راستا ضروری است، بیان داشت: در این راستا باید اقدامات لازم انجام شود تا شاهد بروز چنین مشکلاتی در استان نباشیم.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول