اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیمه دوم آذرماه صورت می‌گیرد؛

حضور دو و میدانی‌کاران قمی در مسابقات صحرانوردی کشور

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت دو و میدانی استان قم از تلاش برای تشکیل تیمی برای اعزام به پیکارهای دو صحرانوردی قهرمانی کشور خبر داد.

حضور دو و میدانی‌کاران قمی در مسابقات صحرانوردی کشور
علی رضایی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار داشت: بر اساس اعلام کمیته دوهای استقامت و نیمه استقامت فدراسیون دوومیدانی، پیکارهای دو صحرانوردی قهرمانی کشور در آذر ماه سال جاری برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی این کمیته در فدراسیون دو و میدانی کشورمان، این دوره از پیکارهای دو صحرانوردی قهرمانی کشور در تمام رده‌های سنی اعم از نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از سوم آذرماه آغاز می‌شود.
دبیر هیئت دو و میدانی استان قم اضافه کرد: طبق تصمیم فدراسیون دو و میدانی، در طول دو ماه برگزاری این مسابقات، رقابت‌های انتخابی صحرا نوردی اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا و صحرانوردی باشگاه‌های کشور نیز برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه اعلام شده، مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی کشور در رده بزرگسالان روز سوم آذر ماه سال جاری با شرکت برترین‌های کشور به میزبانی هیئت دو و میدانی استان آذربایجان شرقی در شهر تبریز آغاز می‌شود.
رضایی عنوان داشت: همچنین مسابقات دو و میدانی رده سنی جوانان قهرمانی کشور نیز از روز نوزدهم آذر ماه به میزبانی هیئت دو و میدانی بوشهر برگزار خواهد شد و متولدین ماه‌های دی و بهمن سال 1370 به بالا می‌توانند در این پیکارها شرکت کرده و برای کسب عناوین برتر به رقابت بپردازند.
دبیر هیئت دو و میدانی استان قم یاد آور شد: این در حالی است که مسابقات نوجوانان و نونهالان نیز از روز پانزدهم دی ماه سال جاری در پارک جنگلی شهرستان نور برگزار خواهد شد و متولدین ماه‌های دی و بهمن سال 1372 به بالا می‌توانند در آن شرکت کنند.
وی تصریح کرد: مسابقات انتخابی دو صحرا نوردی اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا نیز روز دوازدهم اسفند ماه در تهران برگزار خواهد شد، ضمن اینکه مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور در این رشته نیز بیست و هشتم بهمن ماه برگزار می‌شود.
رضایی در ادامه به موفقیت ورزشکاران قمی در رقابت‌های لیگ‌های دو و میدانی مردان و بانوان باشگاه‌های کشور اشاره کرد و بیان داشت: خوشبختانه با وجود بضاعت کمی که در اعزام تیم‌های دو و میدانی قم به لیگ‌های کشور داشتیم، شاهد درخشش دو و میدانی قم در این مسابقات بودیم و خوشبختانه نفرات اعزامی قم توانستند به خوبی از اعتبار دو و میدانی قم دفاع کنند.
وی خاطرنشان کرد: امسال عناوین خوبی در رشته‌های پیاده روی، چند گانه و پرش‌ها در بخش بانوان و همچنین در رشته‌های پرش طول و پرش سه گام و همچنین پرتاب‌ها در بخش آقایان برای تیم‌های اعزامی دو و میدانی قم به دست آمد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول