اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات استانداری زنجان اعلام کرد:

افتتاح فاز عملیاتی شهر الکترونیک سلطانیه

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات استانداری زنجان با اشاره به آغاز کارهای اجرای تبدیل شهر سلطانیه به شهر الکترونیکی از دو ماه پیش گفت: فاز عملیاتی این طرح از امروز به صورت رسمی آغاز به کار می‌کند.

افتتاح فاز عملیاتی شهر الکترونیک سلطانیه
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان مرتضی شهامی بعد از ظهر امروز در دومین جلسه شورای سیاستگذاری شهر و روستای الکترونیک که در شهر سلطانیه برگزار شد، با اشاره به پیشتازی مخابرات و پست و همچنین پست بانک در عملیاتی کردن طرح الکترونیکی شدن شهر سلطانیه اظهار داشت: کارهای این طرح از دو ماه پیش آغاز شده است.
وی با اشاره به اینکه مراسم برگزار شده برای افتتاح رسمی دفتر شهر الکترونیکی سلطانیه است، افزود: هدف اصلی پوشش رسانه‌ای برای آگاه کردن مردم شهر است.
مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات استانداری زنجان پوشش رسانه‌ای را برای جلب مشارکت مردم شهر سلطانیه مهم برشمرد و تاکید کرد: عملیاتی شدن طرح الکترونیکی شدن شهر بدون مشارکت مردم امکان پذیر نیست.
وی تاکید کرد: آگاه شدن مردم از مزایای طرح جلب همت همگانی برای به سرانجام رساندن طرح از ضروریات محسوب می‌شود.
شهامی با اشاره به برنامه‌های طراحی شده برای افتتاح فاز نخست شهر الکترونیکی تصریح کرد: فاز نخست این طرح در دهه فجر سال جاری افتتاح می‌شود.
وی علت فاز بندی طرح الکترونیکی شدن شهر سلطانیه را عدم اجرایی شدن همه برنامه‌های لازم طی چهار ماه باقیمانده اعلام کرد.
مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات استانداری زنجان آموزش را بخش نخست برنامه الکترونیکی کردن شهر سلطانیه برشمرد و افزود: مردم و کارکنان دولت توسط اداره کل  فنی و حرفه‌ای دوره‌های آموزشی لازم را می‌گذرانند.
وی بر افزایش دانش عمومی مردم برای بهره‌مندی از خدمات عمومی توسط اینترنت در شهر سلطانیه تاکید کرد.
شهامی با اشاره به غیر واقعی بودن ارائه برخی خدمات اینترنتی توسط ارگان‌های دولتی گفت: این ارگان‌ها می‌توانند ارائه خدمات اینترنتی را در شهر سلطانیه تمرین کنند.
وی بر زمانبندی ارائه خدمات به صورت اینترنتی اشاره و تاکید کرد: تا موعد مقرر باید زیرساخت‌های لازم در شهر سلطانیه تامین شود.
شایان ذکر است، در این جلسه پیشنهادهایی برای گسترش فرهنگ استفاده از اینترنت در بین مردم شهر سلطانیه ارائه شد، که اینترنتی شدن ارائه تحقیقات از طرف دانش‌آموزان و دانشجویان و برگزاری همایش‌هایی برای معرفی طرح از جمله این پیشنهادها بود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول