اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

به دلیل وجود استعدادهای ناب؛

ورزش سه‌گانه به شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد می‌رود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش سه‌گانه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وجود استعداد جوانان این استان در رشته ورزشی سه‌گانه گفت: این رشته ورزشی در شهرستان‌های این استان نیز گسترش و تعمیم خواهد یافت.

ورزش سه‌گانه به شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد می‌رود
غریب دین‌پرور شامگاه امروز با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: تعمیم و توسعه ورزش سه‌گانه در شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد اولویت اول کاری این هیئت است که هم‌اکنون در حال آماده کردن زیرساخت‌های و مقدمات این کار هستیم.
رئیس هیئت ورزش سه‌گانه کهگیلویه و بویراحمد افزود: کار کردن در ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد به‌لحاظ نبود صنعت و بخش خصوصی قوی، بسیار سخت است که در این زمینه ورزش سه‌گانه این استان به حمایت‌های مالی بخش خصوصی و شرکت‌های دولتی دارد.
دین‌پرور با اشاره به وعده فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه کشور در مورد حمایت مالی شرکت گاز از تیم ورزش سه‌گانه کهگیلویه و بویراحمد، گفت: این موضوع از سوی فدراسیون در حال پیگیری است و ما نیز این موضوع را دنبال می‌کنیم زیرا پیدا شدن اسپانسر مالی برای تیم ورزش سه‌گانه کهگیلویه و بویراحمد موجب رشد استعدادها و موفقیت‌های این تیم در صحنه‌های ملی و بین‌المللی خواهد شد.
وی، استان کهگیلویه و بویراحمد را مستعد ورزش سه‌گانه خواند و ادامه داد: در هر رشته ورزشی که استقامت جسمی و توان فردی مهم باشد این استان از ظرفیت بالایی برخوردار بوده که به همین لحاظ، کهگیلویه و بویراحمد در ورزش سه‌گانه که رشته طاقت‌فرسا و سختی است، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.
رئیس هیئت ورزش سه‌گانه کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: برنامه‌ریزی و طرح‌های مدت‌دار از سیاست‌های این هیئت خواهد بود که امیدواریم بتوانیم با حمایت دیگران و نگاه همه جانبه در ورزش این استان به اهداف تعیین شده برسیم و شاهد جان گرفتن و ارتقا این ورزش در کهگیلویه و بویراحمد باشیم.
وی از شناسایی استعدادهای این رشته ورزشی به‌عنوان یکی از برنامه‌های خود در هیئت ورزش سه‌گانه کهگیلویه و بویراحمد نام برد و اذعان داشت: بنا داریم با استقرار این هیئت در شهرستان‌ها به کمک ادارات تربیت بدنی همان شهرستان‌ها، استعدادهای ورزشی این رشته را شناسایی و نسبت به ساماندهی آن‌ها اقدام کنیم.
دین‌پرور برگزاری مسابقات رقابتی را در این رشته امری مهم خواند و گفت: این موضوع سبب خواهد شد تا ورزشکاران این رشته با انگیزه مضاعف به تمرینات خود پرداخته و زمینه تقویت و پیشرفت فنی خود را مهیا کنند.
این مسئول ورزشی در استان کهگیلویه و بویراحمد که در ماه گذشته با کسب 100 درصدی مجمع ورزش سه‌گانه این استان به این مسئولیت نائل آمده، ابراز داشت: وجود 10درصد روان‌آب‌های کشور در این استان زمینه توسعه ورزش سه‌گانه را در کهگیلویه و بویراحمد امکان‌پذیر کرده که این موضوع در مدیریت این رشته ورزشی لحاظ خواهد شد.
رئیس هیئت ورزش سه‌گانه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اعزام  تیم ورزش سه‌گانه کهگیلویه و بویراحمد به مسابقات امید کشور، تصریح کرد: کسب مقام سوم در این مسابقات نشان داد که ورزشکاران رشته ورزشی سه‌گانه در کهگیلویه و بویراحمد دارای استعداد و توان بالایی هستند.
وی، ‌ضعف امکانات، نبود اسپانسر و ابزارهای اولیه این ورزش از جمله دوچرخه را در این استان یک مشکل خواند و اظهار امیدواری کرد: با مشخص شدن اسپانسر مالی این تیم و ادامه حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان در آینده نزدیک خبرهای خوبی از ورزش سه‌گانه کهگیلویه و بویراحمد خواهیم شنید.
ورزش سه‌گانه ترکیبی از سه ورزش سنگین شنا، دوچرخه‌سواری و دومیدانی است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول