اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

هزینه ماهانه 60 میلیاردی تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تامین اجتماعی ماهانه 60 میلیارد ریال برای بیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در این استان هزینه می‌کند.

هزینه ماهانه  60 میلیاردی تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، گودرز بهادری پیش از ظهر امروز در نشست مشترک با شهردار یاسوج اظهار داشت: ماهانه بیش از 60 میلیارد ریال در استان کهگیلویه و بویراحمد بابت ارائه خدمات بیمه‌ای و درمانی به بیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی این استان هزینه می‌شود.
مدیرکل بیمه تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: بیشتر این مبالغ در بخش بیمه‌ای و در راستای ارائه تعهدات بلندمدت شامل مستمری‌های بازنشستگی، از کار افتادگی و بازماندگان به مستمری بگیران تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد پرداخت می‌شود.
بهادری افزود: سازمان تامین اجتماعی نهادی عمومی و غیر دولتی است و از بودجه عمومی دولت استفاده نمی‌کند و غالب منابع آن از محل درآمدهای ناشی از وصول حق بیمه بیمه‌شدگان تامین می‌شود.
این مسئول امور بیمه‌ای در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: از این رو تسریع در پرداخت مطالبات این سازمان در واقع ارتقا کمی و کیفی خدمات بیمه‌ای و درمانی قابل ارائه به بیمه‌شدگان و مستمری بگیران را در پی خواهد داشت.
بهادری تصریح کرد: بر اساس قانون چنانچه اشخاص حقیقی یا حقوقی و موسسات دولتی و غیر دولتی از پرداخت بدهی‌های خود به تامین اجتماعی خودداری کنند این سازمان می‌تواند نسبت به مسدود کردن حساب و توقیف اموال کارآفرینان مدیون اقدام کرده و مطالبات خود را وصول کند که تاکنون از طریق تعامل و ارتباط دو سویه اقدام شده است.

*شهرداری یاسوج تعامل سازنده‌ای با تامین اجتماعی دارد
در این نشست شهردار یاسوج نیز گفت: شهرداری همانند تامین اجتماعی ارتباط مستقیمی میان درآمدها و هزینه‌های آن وجود دارد و در صورت افزایش درآمدها و دریافت به موقع مطالبات خود خدمات بهتر و سریع‌تری به شهروندان ارائه می‌کند.
قباد نگین‌تاجی ابراز داشت: با توجه به اهمیت و اثرات مثبت تامین اجتماعی بر جامعه و عملکرد خوب این سازمان قول می‌دهیم با این نهاد در زمینه‌های مختلف همکاری لازم را داشته باشیم.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول