اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

از ابتدای آذر ماه سال جاری صورت می‌گیرد؛

ارائه آموزش‌های اینترنتی و شهروند الکترونیک در سلطانیه

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گفت: ابتدای آذر ماه سال جاری ارائه آموزش‌های اینترنتی و شهروند الکترونیک در سلطانیه آغاز می‌شود.

ارائه آموزش‌های اینترنتی و شهروند الکترونیک در سلطانیه
قاسم صیادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: طبق تصمیم کمیته فناوری و اطلاعات استان یک شهر و یک روستا به عنوان شهر الکترونیک و روستای الکترونیکی انتخاب شده است.
وی افزود: در همین راستا اداره کل متعهد به ارائه آموزش‌های لازم به 2 هزار نفر در این خصوص شده است.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با بیان این که با تلاش بخشداری سلطانیه و همکاران اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان‌، آموزش‌های اینترنتی و شهروند الکترونیک از ابتدای آذر ماه سال جاری در فضای مناسب ارائه شده از سوی دستگاه‌های اجرایی شهر سلطانیه آغاز می‌شود.
وی یادآور شد: تجهیزات مورد نیاز برای ارائه آموزش‌ها با 60 دستگاه رایانه آماده شده است و بقیه تجهیزات و ملزومات آموزشی در حال آماده‌سازی است.
صیادی خاطرنشان کرد: شهروندان سلطانیه‌ای برای شرکت در این دوره‌ها و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به بخشداری سلطانیه مراجعه و در اسرع وقت نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
وی پیاده‌سازی دولت الکترونیک را نیازمند بسترسازی برای الکترونیکی شدن عنوان کرد و افزود: لازمه این بسترسازی، الکترونیکی شدن شهروندان و آشنایی آنها با مباحث موجود در دولت الکترونیک است.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان تصریح کرد: در صورت تحقق آموزش شهروندان هزینه‌های اجرا و پیاده‌سازی دولت الکترونیک به مراتب کمتر بوده و صرفه‌جویی صورت گرفته از طریق آموزش و در هزینه امور جاری سازمان‌ها و ارگان‌های بسیار قابل تامل است.
وی گفت: در دنیای امروز که سرعت پیشرفت در عرصه علم به دقیقه و ثانیه رسیده است پیوستن به جهان الکترونیک و فناوری اطلاعات تنها راه ورود به این بزرگراه وسیع و پرتردد است.
صیادی تصریح کرد: شهروند الکترونیک کسی است که از حداقل دانش لازم درباره مفاهیم پایه فناوری اطلاعات و ارتباطات برخوردار است.
وی خاطرنشان کرد: توانایی برقراری ارتباط با اینترنت و ارسال و دریافت پیام‌های الکترونیکی از طریق پست الکترونیک را دارد و همچنین اطلاعات‌، خدمات‌، کالاها و نرم افزارهای مورد نیاز خود را از طریق اینترنت جست‌وجو می‌کند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول