اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با توجه به ثبت جهانی گنبد سلطانیه صورت می‌گیرد؛

ارتقای جایگاه سلطانیه با عملیاتی شدن شهر الکترونیکی

خبرگزاری فارس: معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار زنجان با اشاره به ثبت جهانی گنبد شهر سلطانیه گفت: عملیاتی شدن شهر الکترونیک در این شهر موجب ارتقای جایگاه آن می‌شود.

ارتقای جایگاه سلطانیه با عملیاتی شدن شهر الکترونیکی
عادل علی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، با اشاره به تشکیل ستاد دولت الکترونیک در استان زنجان اظهار داشت: این ستاد در راستای عملیاتی کردن برنامه‌های دولت الکترونیک در استان زنجان تشکیل شده است.
وی با اشاره به عضویت استاندار زنجان به عنوان یکی از دو استاندار عضو شورایعالی اداری افزود: ستاد دولت الکترونیک فقط در استان زنجان تشکیل شده است.
معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار زنجان تصریح کرد: همکاری مدیران ارگان‌ها موجب عملیاتی شدن فراتر از حد انتظار برنامه‌های شهر و روستای الکترونیک در استان زنجان شده است.
وی از برنامه‌ریزی انجام شده برای ارائه 500 خدمت الکترونیکی تا پایان سال جاری در استان زنجان خبر داد و گفت: آمارها حکایت از محقق شدن بیش از 400 خدمت الکترونیکی در استان زنجان است.
علیپ‌ور با اشاره به اینکه برنامه‌های طراحی شده برای عملیاتی شدن شهر و روستای الکترونیک به منظور کاستن هزینه‌های دولت است، تصریح کرد: استان هزینه‌های غیر قابل اجتناب را تامین می‌کند، ولی ارگان‌ها سعی کنند تا از امکانات خود دستگاه‌ها حداکثر استفاده را بکنند.
وی با اشاره به اینکه روستای "سنبل آباد" هم به عنوان روستای الکترونیکی انتخاب شده است، افزود: الکترونیکی شدن روستای سنبل آباد جهش خوبی را در بین روستاها موجب می‌شود.
معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار زنجان با اشاره به ثبت جهانی گنبد شهر سلطانیه ادامه داد: عملیاتی شدن شهر الکترونیک در این شهر موجب ارتقای جایگاه آن می‌شود.
وی با اشاره به آغاز کارهای اجرایی شهر الکترونیکی در شهر سلطانیه گفت: اجرایی شدن این طرح برکات زیادی را برای شهر و مردم سلطانیه به همراه می‌آورد.
علی‌پور، فرمانداری، بخشداری، آموزش و پرورش و شهرداری را با توجه به مسئولیت‌هایشان از ارگان‌های با مسئولیت سنگین در عملیاتی کردن طرح شهر الکترونیک سلطانیه برشمرد.
وی به لزوم تزریق اعتبار برای تغییرات لازم در مبلمان شهر سلطانیه اشاره کرد و گفت: تزریق این اعتبار برای تسهیل امور است تا بتوان طرح را در دهه فجر به بهره‌برداری رساند.
معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار زنجان با اشاره به اینکه کارکنان دولت از طریق فنی و حرفه ای آموزش می‌بینند، تصریح کرد: دانش‌آموزان نیز از طریق آموزش و پرورش آموزش‌های لازم را می‌گذرانند.
وی با اشاره به اینکه رقابت خوبی بین روستاهای معرفی شده از طرف فرمانداری‌ها برای الکترونیکی شدن ایجاد شده است، ادامه داد: در هر چهار روستای معرفی شده، اقداماتی برای الکترونیکی شدن انجام می‌شود، هر چند ممکن است به روستای سنبل آباد توجه بیشتری انجام شود.
علیپور با اشاره به هم طراز بودن گنبد سلطانیه با برخی جاذبه‌های گردشگری در جهان کنونی گفت: توسعه نیافتگی این شهر به دلیل ضعف فرهنگ سازی در این شهر بوده است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول