اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

سرپرست بیمارستان امام (ره) شهرستان نور:

ساختمان سی‌تی‌اسکن نور آماده بهره‌برداری است

خبرگزاری فارس: سرپرست بیمارستان امام (ره) شهرستان نور، نبود سی‌تی‌اسکن در این بیمارستان را یک نقص اعلام کرد و گفت: ساختمان سی‌تی‌اسکن با فضای مناسب با کمک خیرین و دانشگاه علوم پزشکی و حمایت شخص وزیر احداث و تکمیل شده و آماده بهره‌برداری است.

ساختمان سی‌تی‌اسکن نور آماده بهره‌برداری است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، مجتبی محمدی صبح امروز در افتتاح بخش جدید آی‌سی‌یو بیمارستان امام (ره)نور با اشاره به شش تخته شدن بخش آی‌سییو این بیمارستان بیان داشت: ارتقای این بخش موجب شد تا فضای جدیدی برای خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به بیماران مهیا شود و مشکل بیماران در همین شهرستان برطرف شود.
وی افزود: ارتقای بخش و حضور متخصص مغز و اعصاب با ارائه خدمات لازم به بیماران شهرستان به بیماران شهرستان‌های همجوار نیز می‌توان خدمات ارائه کرد و از اعزام بیماران به دیگر شهرستان‌ها از جمله تهران جلوگیری و یا اعزام‌ها  کاهش خواهد یافت.
محمدی نبود سی‌تی‌اسکن در این بیمارستان را یک نقص اعلام کرد و تصریح کرد: ساختمان سی‌تی‌اسکن با فضای مناسب با کمک خیرین و دانشگاه علوم پزشکی و حمایت شخص وزیر احداث و تکمیل شده و آماده بهره‌برداری است.
سرپرست بیمارستان امام (ره) نور ادامه داد: درباره تجهیز سی‌تی‌اسکن با سرمایه‌گذار مذاکرات صورت گرفته، ولی با تعرفه دولتی چون برای سرمایه‌گذار مقرون به صرفه نیست، موافقت نمی‌کند و نیاز است تمهیداتی انجام تا با تعرفه متوسط و با پرداخت مابه التفاوت از سوی دانشگاه این مشکل هم برطرف شود.
وی خواستار حمایت مسئولان برای اختصاص یک جراح متخصص مغز و اعصاب دیگر و عقد قرارداد قطعی برای نجات بیماران شد.
محمدی افزود: با تلاش همکاران تعداد عمل جراحی از 200 عمل در ماه به 500 عمل و عمل‌های ارتوپدی از 40 به 200 عمل رسد و این حاکی از آن است که نیاز به فضای اتاق عمل بیشتری در این بیمارستان است.
سرپرست بیمارستان امام (ره) شهرستان نور ابراز داشت: در این باره 220 میلیون تومان مصوب شد که تاکنون 130 میلیون تومان از محل تعمیرات تامین اعتبار شد و بقیه هنوز اختصاص نیافت.
وی در پایان اذعان داشت: با تامین اعتبار باقیمانده فضای اتاق عمل از سه اتاق به پنج اتاق افزایش پیدا خواهد کرد و با وجود جراحان متعهد تعداد عمل جراحی نیز افزایش خواهد یافت و سرویس دهی به ویژه به بیماران بدحال و تصادفی بهتر و مطلوب‌تر می‌شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول