اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ازنا:

دشمنان از قدرت بسیج هراسان هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ازنا گفت: دشمنان از قدرت بسیجیان ایران اسلامی هراسان هستند.

دشمنان از قدرت بسیج هراسان هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از ازنا، ولی‌الله منتظری صبح امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته بسیج این شهرستان ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج، از بسیج به عنوان بازوان پرتوان ولایت فقیه یاد کرد و گفت: اهمیت و ضرورت بسیج در دفاع از ایدئولوژی ناب اسلام و پیشگیری از هرگونه هجمه دشمنان اسلام و انقلاب انکار ناپذیر است.
وی افزود: بسیج در هر صحنه‌ای که نیاز بوده حضور داشته و همواره هم موفق و سربلند بوده است.
فرماندار شهرستان ازنا گفت: ارزش و اهمیت جایگاه بسیج در اقتدار نظام جمهوری اسلامی و سرفرازی ملت مسلمان ایران تا بدان جا است که امام خمینی (ره) فرمودند افتخار من این است که خود یک بسیجی باشم.
منتظری در ادامه سخنان خود از تمام مسئولان دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلاب اسلامی شهرستان ازنا خواست تا در برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های هفته بسیج نهایت همکاری و مساعدت را با سپاه داشته باشند.
در ادامه فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ازنا با گرامیداشت هفته بسیج و تجلیل و قدردانی از مقام شامخ بسیجیان گفت: تفکر و فرهنگ بسیجی منبعث از آرمان‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بوده که امید آفرین برای دوستان انقلاب و بیم آفرین برای دشمنان انقلاب است.
فخرالدین خاوریان اظهار داشت: اگر ما همچنان از قدرت نرم که همان فرهنگ شهادت طلبی و ایثار است استفاده نماییم دشمنان هرگز چشم طمع به کشور ما را ندارند.
وی اظهار داشت: امروز که جنگ سخت به جنگ نرم تبدیل شده و این نوجوانان و جوانان را هدف هجمه خود قرار داده است، ما از هر زمان دیگری نیاز به ترویج و گسترش فرهنگ شهادت داریم و اگر این فرهنگ در سطح جامعه گسترش یابد انقلاب اسلامی از انواع توطئه‌ها و فتنه‌ها در امان است.
فرمانده سپاه ازنا در ادامه برنامه‌های اجرایی در هفته بسیج را اعلام کرد و گفت: بسیج مختص به قشر خاصی نیست بنابراین همه باید در اجرای برنامه‌های این هفته همکاری کنیم.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول