اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پلدختر:

اطاعت از رهبری مهم‌ترین رسالت بسیج است

خبرگزاری فارس: فرماندار پلدختر گفت: اطاعت از رهبری و حضور همه جانبه در تمام صحنه‌های سرنوشت ساز کشور از مهم‌ترین رسالت‌های بسیج است.

اطاعت از رهبری مهم‌ترین رسالت بسیج است
فریدون رشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پلدختر با گرامیداشت و تبریک فرارسیدن هفته بسیج گفت: بسیج عزیزترین یادگار امام امت (ره) است که با تشکیل این نهاد مردمی و مقدس، نقش بسزایی در هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع از کشور و پاسداری از ارزش‌های اسلامی ایفا کرد.
وی بنا به فرمایش‌های امام (ره) و مقام معظم رهبری اظهار داشت: هر جایی که بسیج حضور دارد و  و نیروهای بسیج مدیریت و مسئولیت آن را بر عهده گرفتند، سلامت آن‌ها 100 درصد مهیا شده است و جایگاه ارزشمند بسیج نه تنها در ایران تأثیرگذار بوده و هست، بلکه امروز در تمام دنیا الگو و مورد توجه است.
وی افزود: بسیجیان پیام رسان، زبان گویا، الگو و اسوه بارز و صادق انقلاب اسلامی هستند.
فرماندار پلدختر گفت: مهم‌ترین و بارزترین خصوصیات بسیج، حرکت، سرعت، فداکاری و گذشت است و باید افتخار کنیم که امروز عضوی از بسیج هستیم.
رشیدی تصریح کرد: در عرصه‌های علمی، فرهنگی، سازندگی و نظامی تلاش‌های خالصانه بسیج را همواره شاهد بودیم و هستیم و اگر تلاش‌های بسیجیان نبود، موفقیت‌هایی که امروز شاهد هستیم، وجود نداشت.
وی هدف از تشکیل بسیج را دوام و قوام انقلاب و آرمان‌های آن عنوان کرد و گفت: بسیج بازوی قدرتمند ملت بزرگ ایران اسلامی است و با حمایت‌های گسترده رهبری، دولت نهم و دهم و مجلس هم اکنون شاهد تقویت و توسعه بسیج و پایگاه‌های بسیج در سراسر کشور هستیم.
وی افزود: انقلاب‌های منطقه با تفکرات بسیجی شکل گرفت و بسیج هر روز قدرتمندتر از گذشته آماده پاسداری و حراست از آرمان‌های انقلاب اسلامی است و دست تجاوز هر متجاوزی را از بیخ و بن قطع می‌کند.
فرماندار پلدختر گفت: نیروهای متدین بسیجی امروز به نقطه قوتی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی تبدیل شده‌اند و امروز نیز این لشگر مخلص خدا، در عرصه‌های گوناگون فرهنگی، علمی، اجتماعی و عمرانی وارد عرصه شده و افتخارات فراوانی را برای کشور کسب کرده است.
وی افزود: تفکر و روحیه بسیجی باید بیش از پیش در جامعه رواج پیدا کند و امروز مثل گذشته و بلکه با توانمندی بیشتر، بسیج در صحنه نبرد تهاجم فرهنگی و علمی حضور خود را نشان دادند.
فرماندار پلدختر یادآورشد: بنا به فرمایش‌های مقام معظم رهبری باید در جامعه امروز بسیجی حاکم باشد، تا بتوانیم فرهنگ انقلاب اسلامی را صادر کنیم.
رشیدی تصریح کرد: اگر بسیجیان در صحنه‌های انقلاب نبودند، نمی‌توانست انقلاب به ثمر برسد و به پیروزی دست یابد و بسیج در جریانات سیاسی فتنه 88 و جنگ نرم و توطئه‌های دشمنان نیز نقش پررنگی داشت و امروز تفکر بسیجیان قلب آمریکا را نشان گرفته است و با قدرت و نیروی بسیج هرگونه تهدیدی علیه ایران اسلامی را پاسخ می‌دهیم.
وی گفت: با تفکر بسیجی که یادگاری درخشان از امام راحل (ره) می‌باشد ملت ایران توانست، ابهت توخالی آمریکا را در دنیا در هم بشکند و در ارزش بسیج و نیروهای بسیجی همین بس که حضرت امام(ع) خود را بسیجی می‌دانند و به بسیجی بودن خود نیز افتخار می‌کنند.
رشیدی افزود: بسیج در حقیقت زمینه ساز تداوم و استمرار نظام اسلامی و الهی ایران و فروپاشی و انزوای ابرقدرت‌های جهان نظیر آمریکا را فراهم کرد و امروز ملت‌های مسلمان جهان با توکل به خدا و تأسی از تفکر بسیجی ملت ایران در مقابل استعمارگران ایستاده و دیگر ترسی از آمریکا ندارند.
فرماندار پلدختر گفت: باید گفت همه ایام از آن بسیج است و تنها راه سربلندی و مجد و عظمت کشور در چشم جهانیان حاکمیت تفکر بسیجی بر تمام عرصه‌ها است و هفته بسیج فرصت مناسبی برای بازشناسی نقش، تفکر و وظایف این نهاد انقلابی و مردمی است.
رشیدی خواستار برگزاری هر چه باشکوه‌تر ویژه برنامه‌های هفته بسیج شد و بر حضور گسترده مردم و مسئولان و اعضای بسیج در این برنامه‌ها تاکید کرد و افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و دلاورمردی‌های بسیجیان سلحشور و ترویج فرهنگ تفکر بسیجی در جامعه یک وظیفه ملی و دینی است.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول