اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی زنجان:

بسیج نقطه اطمینان نظام است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان گفت: بسیج نقطه اطمینان نظام و مایه ترس دشمنان ملت است.

بسیج نقطه اطمینان نظام است
حجت‌الاسلام علی معبودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: یکی از ابداعات پیامبر گرامی اسلام و پس از آن توسط امام علی (ع) حضور بسیج و نیروهای بسیجی در عرصه‌های مختلف جامعه است.
وی با بیان اینکه پیامبر گرامی اسلام در لایه‌های اجتماعی مختلف از بسیج مردمی در راستای اجرای برنامه‌های مختلف استفاده می‌کرد، افزود: حضور بسیج در عرصه‌های مختلف آثار و برکات مطلوبی برای جامعه داشته و موجب پیشرفت جامعه اسلامی شده است.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان تصریح کرد: بسیج با اندیشه برگرفته از اسلام، امامت و و لایت توانسته است، بسیاری از وظایف و مسئولیت‌های ملت ایران را برداشته و در راه‌های رسیدن به قله‌های عظمت و عزت را باز کند.
وی با بیان اینکه بسیج با فکر مکتبی خود توانسته است به عنوان مجموعه‌ای، مقتدر به عنوان سرمایه عظیم نظام فعالیت‌های مطلوبی را انجام دهد، افزود: این نیروی عظیم فکری الگوی مناسبی برای خیزش‌های مردم منطقه است.
حجت‌الاسلام معبودی بیان کرد: کشورهای اسلامی و منطقه با الگو‌گیری از مجموعه بسیج در جامعه نقش مهمی را ایفا کرده و نیروی تاثیر گذار در روند رو به رشد جامعه است.
وی با اشاره به اینکه بسیج همواره نیروی نقش‌آفرین در جامعه است، یادآور شد: در آینده نیز این نقش‌آفرینی موجب کسب موفقیت‌های مختلف در عرصه‌های گوناگون می‌شود.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان تصریح کرد: بسیج نقطه اطمینان نظام و مایه ترس دشمنان ملت بوده و مردمی بودن نظام در قالب همین گروه تحقق می‌یابد.
وی خاطرنشان کرد: هنگامی که مردم در قالب بسیج در صحنه حضور دارند موفقیت‌های نظام پایدار تر بوده و مطلوبتر انجام می‌شود.
حجت‌الاسلام معبودی مقابله با هویت ایرانی اسلامی نظام را از جمله اهداف جنگ نرم در ایران دانست و افزود: ایران یک کشور متمدن و دارای قدمتی بسیار طولانی و گذشته‌ای غنی است که این موضوع برای استکبار جهانی بسیار خطرناک است.
وی یادآورشد: بسیج بر اساس نیاز کشور به فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شد که در هر برهه‌ای نیز با نیاز کشور حرکت می‌کند و امروز نیاز بر اساس همین نیازسنجی در حوزه جنگ نرم در عرصه حضور دارد.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه بسیج از اقشار مختلف تشکیل شده است، تصریح کرد: وظیفه دانش‌آموز بسیجی این است که خوب درس خواند و وظیفه دانشجوی بسیجی در کنار تحصیل افزایش آگاهی، بصیرت و آشنایی با ترفندهای مختلف دشمنان است.
وی با اشاره به نقش اساتید بسیجی در ارتقای تحصیلی و معرفی سرمایه‌های کشور افزود: اساتید دانشگاهی به شکوفایی استعدادهای دانشجویان‌ کمک می‌کنند.
حجت‌الاسلام معبودی آمادگی و حضور در صحنه را برای رصد شگردها و تاکتیک‌های دشمنان در حوزه جنگ نرم از طریق دانشجویان مهم ارزیابی کرد و گفت: حرکت در مسیر مبانی و شاخص‌های مقام معظم رهبری نیز به شناسایی شگردها و مقابله با جنگ نرم کمک شایانی می‌کند.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول