اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مسئول کانون مساجد مازندران:

فعالان فرهنگی مساجد مازندران بیمه می‌شوند

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مازندران گفت: فعالان فرهنگی مساجد مازندران بیمه می‌شوند.

فعالان فرهنگی مساجد مازندران بیمه می‌شوند
محمد فوقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری بیان داشت: با تلاش مجدانه مسئولان ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور و حمایت سید محمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و با پیگیری مدیر عامل محترم صندوق حمایت از هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران، تعدادی از فعالان فرهنگی مسجد و کتابداران مساجد از بیمه تامین اجتماعی برخوردار می‌شوند.
فوقی با اشاره به در اولویت بودن مدیران و کتابداران کتابخانه‌های مساجد خاطرنشان کرد: مدیران کانون‌های تخصصی و کتابداران دانش آموخته علوم کتابداری و اطلاع‌رسانی که از مراکز معتبر مدرک رسمی دریافت کردند مدیرانی که در دوره‌های آموزشی، جشنواره‌ها و برنامه‌ها شرکت کردند، کسانی که حافظ قرآن هستند، کسانی که تحصیلات عالیه کارشناسی و یا بالاتر باشند، صاحب اثر تالیفی یا هنری هستند، متاهل و سرپرست خانوار هستند از شرایط و اولویت‌های فرد بیمه شده است.
وی تصریح کرد: میزان حق بیمه 18 درصد حقوق پایه سالیانه اعلام شده از سوی وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی است که بر اساس توافق صورت گرفته با صندوق هنرمندان، 10 درصد آن توسط صندوق و  هشت درصد بقیه توسط بیمه‌گذار پرداخت می‌شد و شامل بیمه بیکاری نیست.
مسئول دبیرخانه کانون مساجد استان مازندران متذکر شد: کتابداران باید روزانه بیش از چهار ساعت و حداقل چهار روز در هفته در کتابخانه فعالیت داشته و حداکثر سن افراد متقاضی بیمه برای برادران 50 سال و خواهران 45 سال است.
این مسئول در پایان اذعان داشت: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به دبیرخانه هیئت نظارت به کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران واقع در ساری، میدان امام، مجتمع فرهنگی و هنری مراجعه کنند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول