اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مازندران در مجلس خبرگان رهبری:

رهنمودهای مقام معظم رهبری همان سخنان امام (ره) است

خبرگزاری فارس: نماینده مازندران در مجلس خبرگان گفت: رهنمودهای مقام معظم رهبری همان سخنان امام راحل است.

رهنمودهای مقام معظم رهبری همان سخنان امام (ره) است
‌به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، حجت‌الاسلام علی معلمی بعدازظهر امروز در همایش فرماندهان پایگاه‌های بسیج شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه جنگ‌ها و درگیری‌های تاریخ برای ریاست بوده است، گفت: استکبار در زمان حاضر به دنبال شکستن باورهای اسلامی به منظور دستیابی به زمام امور آنان است.
وی با گرامیداشت آغاز ماه محرم، گفت: امام حسین(ع) برای حفظ قداست امامت، شهادت را پذیرفت و اعتقاد به امامت موجب موفقیت و پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.
نماینده مازندران در مجلس خبرگان با تاکید بر اینکه امامت یک مفهوم جدی در تاریخ بشریت است، گفت: اصرار بزرگان دینی برای حفظ مراسم‌های عزاداری به منظور یادآوری شجاعت و فداکاری امام سوم برای استمرار دین‌ بوده است.
معلمی خاطر نشان کرد: پیامبر گرامی اسلام بر انتخاب امام معصوم توسط خداوند تاکید کرده بود و نام نبردن از امام علی (ع) توسط باریتعالی در راستای واداشتن بشر به تفکر بوده است.
وی با اشاره به اینکه دانسته یا ندانسته نباید کاری کنیم که منزلت امامت و ولایت فقیه کمرنگ شود، گفت: همه معتقدان به رسالت و امامت با افزایش هوشیاری در سایه ولایت فقیه به اهداف خود می‌رسند.
وی،بسیج را میدان‌گاه حضور ابتکارها و توانمندی‌ها دانست و ابراز داشت: رهنمودهای مقام معظم رهبری همان سخنان امام راحل است.
معلمی هوای نفس و ریاست طلبی را موجب فتنه سال 88 در ایران عنوان کرد و خاطر نشان کرد:مبارزه با تکبر و غرور و فتنه و الحاد نوعی جهاد اکبر است.
نماینده مازندران در مجلس خبرگان پشتیبانی ملت ایران از نظام اسلامی را موجب تداوم آن دانست و پیروی از دستورات رهبری را ضامن عبور از فتنه‌ها و مشکلات ذکر کرد.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول