اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ضرب‌العجل فرماندار بیرجند به مسئولان شهرداری:

تا یک هفته آینده مشکلات محله اکبریه حل شود

خبرگزاری فارس: فرماندار بیرجند از مسئولان شهرداری خواست که ظرف یک هفته آینده مشکلات محله اکبریه بیرجند را حل کنند، کف و بر معابر مشخص و نقشه تفصیلی آن نیز برای ارائه به شرکت گاز تهیه شود.

تا یک هفته آینده مشکلات محله اکبریه حل شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی قاسم‌زاده نداف صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بیرجند اظهار داشت: باید ظرف یک هفته آینده نقشه تفصیلی این معابر به شرکت گاز ارائه شود تا مشکل گازرسانی به این محله نیز برطرف شود و آستان قدس نیز در این ارتباط همکاری خوبی را داشته است.
وی افزود: همچنین باید مسئولان امر پیگیر حل مشکلات محله رحیم‌آباد بیرجند نیز باشند که نیاز به همکاری بنیاد مستضعفان دارد و برخی از اراضی این منطقه نیز باید تغییر کاربری شود چرا که زیبنده شهر نیست که در یکی از این مناطق این مشکلات وجود داشته باشد.
فرماندار بیرجند از مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان بیرجند خواست که بدهی خود را به شهرداری پرداخت کند چرا که اکثر ادارات از جمله خود فرمانداری به شهرداری بدهکار است و باید این مسئله حل و فصل شود.
قاسم‌زاده نداف افزود: در مجموعه فرمانداری امسال 20 میلیون تومان برای بدهی شهرداری اختصاص پیدا کرده است.
وی با بیان اینکه ساخت‌و‌ساز ادارات بدون پروانه شهرداری ممنوع است، گفت:‌ پرونده تمام دستگاه‌های شهرستان بیرجند که تخلفات ساختمانی داشتند و به شهرداری بدهکارند باید به کمیسیون ماده 100 ارجاع داده شود تا حکم برای پرداخت بدهی صادر شود.
فرماندار بیرجند با اشاره به مشکلات حاشیه شهر بیرجند تصریح کرد: ما در سفر چهارم هیئت دولت در راستای حل این مشکلات مصوبات خوبی داشتیم که یکی از این مصوبات تشکیل یک شهر از مجموع امیرآباد، حاجی‌آباد و چهکند بود که چون در حریم بیرجند هستند شهر مستقل نمی‌شوند بلکه یک منطقه شهری از بیرجند محسوب می‌شوند.
قاسم‌زاده نداف با بیان اینکه باید خدمات شهرداری در این منطقه ارائه شود، گفت: نظارت‌ها بر این مناطق بیشتر می‌شود و طرح‌های این مناطق نیز باید تغییر پیدا کند چون ما شاهد ساخت‌و سازهای غیرمجاز در برخی از این مناطق بودیم و در حال حاضر نیز بیش از 7 هزار نفر از برق و آب غیر مجاز استفاده می‌کنند.
وی ادامه داد: در صورتی که ساخت و سازهای غیر مجاز دارای سه مشخصه باشند مجوز برای صدور انشعاب آب و برق صادر می‌شود که باید این ساخت‌و سازها تاییدیه استحکام بنا، احراز مالکیت و تاییدیه سکونت در محل داشته باشند این مجوز صادر می‌شود.
فرماندار بیرجند با اشاره به برگزاری همایش بزرگ بسیج در روز پنجم آذر ماه از دستگاه‌های اجرایی شهرستان بیرجند خواست که با این مجموعه در راستای برگزاری این همایش همکاری لازم را داشته باشند.
قاسم‌زاده نداف با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی هدف نظام در این انتخابات را حضور حداکثری مردم در انتخابات دانست و گفت: دشمن تلاش زیادی برای فشار به نظام برای این انتخابات را آغاز کرده است و طرح حضور ناظر بین‌المللی را مطرح کرده بود که باید مردم با حضور حداکثری خود پاسخ محکمی به بیگانگان دهند.
وی حضور مردم را عاملی برای اقتدار نظام دانست و اظهار داشت: این تلاش دشمن همیشه وجود داشته است ولی هر جایی که حضور مردم بوده سبب ناامیدی و یاس دشمنان نظام شده است و از مواضع خود عقب‌نشینی کرده‌اند.
فرماندار بیرجند حضور در انتخابات را تکلیف شرعی مردم دانست و افزود: در کشور اسلامی حضور در انتخابات علاوه بر اینکه که حق مردم است تکلیف شرعی نیز هست که باید مورد توجه آحاد مردم قرار بگیرد.
قاسم‌زاده نداف با گرامی‌داشت هفته بسیج تصریح کرد: بسیج امروز یک راهبرد و مدل خدمتی است که باید برای موفقیت‌ها در عرصه‌های مختلف مورد نظر قرار بگیرد.
انتهای پیام/خ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول