اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سفر گروه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان؛

24 عمل جراحی در خدابنده زنجان انجام شد

خبرگزاری فارس: سرپرست گروه پزشکی اعزامی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان به شهرستان خدابنده گفت: در سفر گروه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان به این شهرستان 24 عمل جراحی روی 18 بیمار انجام شد.

24 عمل جراحی در خدابنده زنجان انجام شد
سید نجات حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در شهرستان خدابنده 70 بیمار انتخاب شده ویزیت شدند.
وی با اشاره به اینکه گروه اعزامی به شهرستان خدابنده 11 نفر بودند، افزود: کادر مجربی از طرف دانشگاه علوم پزشکی متشکل از فوق تخصص جراحی پلاستیک، دستیار ارشد جراحی و پرسنل اتاق عمل، رزیدنت ارشد جراحی و جراح پلاستیک، کارشناس اتاق عمل، کارشناس بیهوشی، کارشناس جراحی قلب در یک عمل خیرخواهانه به مناطق محروم  استان زنجان اعزام شده بودند.
دانشیار دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان تصریح کرد: تیم پزشکی متخصص برای ارائه خدمات ترمیمی و هرگونه ناهنجاری‌های مادرزادی در صورت و ناشی از سوانح و تصادف به بیماران نیازمند مناطق محروم استان به منطقه شهرستان خدابنده اعزام و به ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی رایگان در بیمارستان حضرت امیرالمومنین (ع) شهرستان خدابنده پرداختند.
وی از انجام چند مورد عمل سنگین طی این سفر خبر داد و گفت: دو عمل جراحی روی شکاف لب و کام در شهرستان خدابنده انجام شد.
حسینی از فعالیت سه اتاق عمل به صورت همزمان در بیمارستان امیرالمومنین خدابنده در طی سفر گروه پزشکی خبر داد و افزود: الماسیان رئیس بیمارستان همکاری خوبی را با گروه پزشکی اعزامی انجام داد.
شایان ذکر است، نخستین سفر این تیم پزشکی به شهرستان‌های استان زنجان به شهرستان ماهنشان انجام شد بود و قرار است این سفرها به سایر شهرستان‌ها ادامه یابد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول