اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش بردخون تاکید کرد:

گسترش تفکر بسیجی در بین جوانان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون گفت: فرهنگ و تفکر بسیجی و ایمان و اعتقاد عملی را باید در بین جوانان گسترش دهیم.

گسترش تفکر بسیجی در بین جوانان
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسین مصلحی‌پور دوشنبه شب در جمع فرهنگیان ایثارگر بردخون اظهار داشت: تفکر بسیجی توسط حضرت امام راحل(ره) در کشورمان نهادینه شد تا در مراحل سخت و دشوار انقلاب یاریگر مردم و خالق صحنه‌های رزم و رشادت و ایثار شوند.
وی افزود: بسیجی در دیدگاه حضرت امام منشأ پیشرفت و توسعه شد و معیار حرکت بسیج اسلام و حضرت امام موتور حرکت این نیروی الهی بود.
رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون اضافه کرد: افتخار فرهنگیان بسیجی این است که اگر در گذشته توفیقی شد تا در میدان رزم و در دفاع از انقلاب اسلامی رو در روی دشمن ایستادند امروز نیز با استواری و استحکام بیشتر سنگر علم و دانش را حفظ کرده‌اند و به رسالت خود که بسیار سنگین است عمل می‌کنند.
مصلحی‌پور ادامه داد: تکلیفی سنگین و حساس بر عهده فرهنگیان است پس باید فرهنگ و تفکر بسیجی و ایمان و اعتقاد عملی را به پیشرفت اسلام در جوانان گسترش دهیم  و آن را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.
مصلحی‌پور خاطرنشان کرد: امیدواریم بسیجی بمانیم و عمل کنیم و در همه صحنه‌ها آن را پیاده کنیم و از ویژگی‌های دوران دفاع مقدس درس بگیریم و آن را به کار ببندیم.
وی تصریح کرد: شور و شوق و هیجان باز هم ادامه دارد هرچند شیوه جنگ تغییر کرده و شرایط بسیار سخت‌تر از قبل است پس باید آماده و مسلح شویم و برای این کار نیاز به ابزار قوی‌تری مانند بصیرت و بینش داریم تا دشمن را بشناسیم و ببینیم.
در ادامه از 3۵ نفر از فرهنگیان ایثارگر با اهداء لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.
مراسم تقدیر از ایثارگران فرهنگی با حضور بخشدار، فرمانده حوزه مقاومت کربلا و تعدادی از فرهنگیان در نمازخانه اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون برگزار شد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول