اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اطلاع‌رسانی انتظامی آذربایجان غربی خبر داد:

کشف 553 هزار نخ سیگار قاچاق در ارومیه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اطلاع‌رسانی انتظامی آذربایجان غربی گفت: 553 هزار نخ سیگار قاچاق روز گذشته در ارومیه کشف شد.

کشف 553 هزار نخ سیگار قاچاق در ارومیه
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه علی جدیدی صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: این میزان سیگار قاچاق در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا و با تلاش ماموران انتظامی در ارومیه کشف و ضبط شد.
وی افزود: بر اساس اخبار رسیده مبنی بر دپوی کالای قاچاق در منزل فردی، این محل شناسایی و مورد بازرسی قرار گرفت که در این بازرسی 553 هزار نخ سیگار کشف و یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شد.
جدیدی در ادامه از کشف 390 هزار نخ سیگار قاچاق در ماکو خبر داد و گفت: فرماندهی انتظامی این شهرستان با دریافت خبری مبنی بر ورود سیگارهای قاچاق توسط خودروهای سواری از شهرهای جنوبی و انتقال به خارج از کشور، این موضوع را پیگیری کرده و در دستور کار قرار دادند.
وی تصریح کرد: با توجه به کنترل مستمر خودروهای عبوری توسط ماموران انتظامی ماکو، یک دستگاه خودروی سایپا متوقف و در بازرسی از آن 19 هزار و 900 پاکت سیگار خارجی قاچاق معادل 390 هزار نخ سیگار که در ان جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.
این مسئول اضافه کرد: در این راستا دو نفر دستگیر و پرونده به مقامات قضایی ارجاع داده شده است.
جدیدی با اشاره به تبعات سوء قاچاق بیان کرد: پدیده قاچاق یکی از معضلات بزرگ اقتصادی است که آثار مخربی در جامعه برجای می‌گذارد که ماموران انتظامی، مبارزه بی‌امان با اخلالگران نظام اقتصادی کشور را برعهده دارند.
رئیس اداره اطلاع‌رسانی انتظامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: تبعات سوء پدیده قاچاق، سبب نابودی جامعه و سرمایه‌های ملی می‌شود و شاه کلید مبارزه با این معضل اجتماعی می‌توانند با همکاری و همیاری پلیس عرصه را برای فعالیت سوداگران اقتصادی تنگ‌تر کنند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول