اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پیگیری مستمر مسئولان استانی؛

11 پروژه عمرانی کهگیلویه و بویراحمد ردیف ملی گرفتند

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تلاش مستمر مسئولان استانی و پیگیری حوزه معاونت عمرانی استانداری، 11 پروژه عمرانی کهگیلویه و بویراحمد ردیف ملی گرفتند.

11 پروژه عمرانی کهگیلویه و بویراحمد ردیف ملی گرفتند
منوچهر حبیبی با حضور در دفتر خبرگزاری فارس در یاسوج از کددار شدن 11 پروژه مهم و تاثیرگذار در توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و اظهار داشت: این پروژه‌ها در سال 91 کد اعتباری می‌گیرند اما، در سفر چهارم رئیس‌جمهور به این استان کلنگ‌زنی می‌شوند.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: این پروژه‌ها در ردیف ملی قرار گرفتند و اعتبار آنها از اعتبارات ملی تامین خواهد شد.
حبیبی میزان اشتغال‌زایی این طرح‌ها را در استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از 3 هزار نفر اعلام کرد و گفت: بدون شک با بهره‌برداری از این پروژه‌های ملی گامی دیگر به سوی پیشرفت و توسعه این استان برداشته می‌شود.
وی ادامه داد: راه‌آهن یاسوج به اقلید، سد تنگ‌سرخ، احداث دانشگاه فرهنگیان، دانشکده بهداشت پرستاری و مامایی یاسوج از جمله مهم‌ترین این پروژه‌ها است.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: نزدیک به یک هزار میلیارد تومان اعتبار برای این 11 پروژه مهم در نظر گرفته شده که از اعتبارات کشوری تامین خواهد شد.
طرح تامین و انتقال آب دشت امامزاده جعفر، ماهور باشت، طرح انتقال آب به اراضی شیبدار این استان برای توسعه باغات از دیگر طرح‌هایی بودند که وی به آنها اشاره کرد و ادامه داد: استان کهگیلویه و بویراحمد در کشاورزی به‌ویژه احداث باغ در اراضی شیبدار مستعد بوده که این طرح یکی از 11 طرحی است که ردیف اعتباری ملی گرفته است.
حبیبی از احداث پارک علم و فناوری، باغ موزه دفاع مقدس، احداث ساختمان مرکزی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و پایگاه انتقال خون، احداث ساختمان گمرک به‌عنوان سایر پروژه‌هایی که اعتبارات ملی می‌گیرند، نام برد.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اذعان داشت: با بهره‌برداری از این طرح‌های ملی، این استان در زمینه توسعه فعالیت‌های عمرانی گام بلندی برای پیشرفت و ایجاد فضای کار و تولید بر خواهد داشت.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول