اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن بیماران کلیوی زنجان خبر داد:

راه‌اندازی دفتر انجمن بیماران کلیوی در شهرستان‌های زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن بیماران کلیوی زنجان گفت: راه‌اندازی دفاتر انجمن در شهرستان‌ها از اولویت‌های فعالیت انجمن بیماران کلیوی این استان محسوب می‌شود.

راه‌اندازی دفتر انجمن بیماران کلیوی در شهرستان‌های زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از ماهنشان، محمدرضا طهماسبی ظهر امروز در مراسم افتتاح انجمن بیماران کلیوی شهرستان ماهنشان، با تقدیر از پیگیری و فراهم کردن زمینه تشکیل انجمن در شهرستان ماهنشان به سختی‌های طاقت فرسا و خطرساز مراجعه هفته‌ای سه بار بیماران دیالیزی شهرستانی به مرکز استان اشاره کرد.
وی بر ضرورت پیگیری جدی و سرمایه‌گذاری اولیه ساختمانی و تجهیزاتی از کمک‌های اختصاصی مردم توسط انجمن برای راه‌اندازی دیالیز شهرستان ابهر، خدابنده‌، طارم، خرم‌دره، ماهنشان تاکید کرد و افزود: به دنبال آن راه‌اندازی دفاتر انجمن در شهرستان‌ها از اولویت‌های فعالیت انجمن بیماران کلیوی استان زنجان محسوب می‌شود.
رئیس انجمن بیماران کلیوی استان زنجان خاطرنشان کرد: با افتتاح رسمی انجمن شهرستان ماهنشان مسائل و امورات درمانی و حمایتی بیماران در همه شهرستان‌های دارای مرکز دیالیز به جز موارد خاص و در خود شهرستان‌ها انجام و نیازی به مراجعه مرکز استان نیست.
وی ضرورت راه‌اندازی دفاتر انجمن بیماران کلیوی شهرستان‌ها را حل نیازهای درمانی، اجتماعی و رفاهی بیماران کلیوی و گسترش و تسریع برنامه فرهنگ‌سازی، آموزشی و غربالگری برای شناسائی و تشخیص به موقع بیماری‌های زمینه‌ای و افراد مستعد بیماری کلیه عنوان کرد.
طهماسبی بیان داشت: امیدواریم با استفاده از کمک‌های مردمی و اصحاب رسانه‌ و با برنامه‌ریزی درست و تلاش مضاعف بتوانیم به هدف نهائی که همان توسعه پایدار سلامتی آحاد جامعه است، برسیم‌.
همچنین فرماندار شهرستان ماهنشان نیز در این جلسه با اعلام آمادگی در راستای پشتیبانی و حمایت همه جانبه برای راه‌اندازی و ارتقای اهداف انجمن مکانی را به صورت امانی با یک دستگاه تلفن و امکانات اولیه برای آغاز به کار دفتر انجمن اختصاص و مقرر شد در جلسه شورای اداری از رئیس انجمن بیماران کلیوی زنجان برای بیان اهداف و لازمه تشکیل انجمن در شهرستان دعوت به عمل آید‌.
محبی رئیس بیمارستان رازی شهرستان ماهنشان با تشکر از پیگیری و سرمایه‌گذاری انجمن بیماران کلیوی استان، تصریح کرد: تسریع برای آماده‌سازی و راه‌اندازی بخش دیالیز شهرستان و ضرورت راه‌اندازی شعبه انجمن بیماران کلیوی برای جذب کمک‌های خیرین در راستای حل نیازهای درمانی و اجتماعی بیماران کلیوی و رایزنی صورت گرفته از اقدامات انجام گرفته است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول