اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پیشین هیئت فوتبال آبادان:

تعلل در انتخاب رئیس هیئت فوتبال آبادان خطرناک است

خبرگزاری فارس: رئیس سابق هیئت فوتبال آبادان گفت: تعلل در انتخاب رئیس جدید هیئت فوتبال آبادان برای فوتبال منطقه خطرناک است.

تعلل در انتخاب رئیس هیئت فوتبال آبادان خطرناک است
غلامعلی ناصری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: مطمئنا اگر هیئت فوتبال آبادان دارای رئیس بود شاهد اتفاقاتی نبودیم که به واسطه آنها آبروی فوتبال آبادان خدشه‌دار شود.
وی در همین خصوص اضافه کرد: در روز مسابقه دو تیم نفت آبادان و فولاد خوزستان در چارچوب مسابقات جام حذفی، ناهماهنگی هیئت فوتبال و باشگاه صنعت نفت باعث شد که نشست مطبوعاتی پیش از دیدار در اتاق حراست ورزشگاه برگزار شود در حالیکه مسئولان امروز هیئت فوتبال می‌توانستند محل برگزاری این کنفرانس را مدیریت کرده و به مکان مناسبت‌تری منتقل کنند.
رئیس سابق هیئت فوتبال آبادان با اشاره به تاخیر در انتخاب رئیس جدید هیئت فوتبال این شهرستان افزود: تاخیر در انتخاب رئیس جدید برای فوتبال منطقه خطرناک بوده و امیدوار هستم که فرد شایسته هر چه سریع‌تر انتخاب شود.
وی خاطرنشان کرد: سرپرست هیئت فوتبال آبادان تنها مسئول رسیدگی به مسائل روزمره هیئت فوتبال شهرستان بوده و توانایی برنامه‌ریزی بلند مدت را نداشته به همین خاطر باید رئیس جدید در سریع‌ترین زمان ممکن معرفی شود.
ناصری تصریح کرد: بلاتکلیف بودن هیئت فوتبال آبادان در چند ماه اخیر به هیچ عنوان به سود فوتبال شهرستان نبوده و بدون شک با تداوم این روند آسیب‌های جبران‌ناپذیری به فوتبال آبادان وارد می‌شود.
هیئت فوتبال آبادان بعد از استعفای غلامعلی ناصری؛ رئیس سابق خود بیش از دو ماه با هدایت سرپرست مدیریت می‌شود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول