اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان آتش نشانی قم خبر داد:

استقرار اکیپ‌های آتش نشانی در نقاط مختلف قم

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری قم از استقرار اکیپ‌های آتش‌نشانی در محل اجرای مراسم آتش زدن خیمه‌ها و همچنین دیگر نقاط شهر قم خبر داد.

استقرار اکیپ‌های آتش نشانی در نقاط مختلف قم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم محسن منصوری با اشاره به اجرای مراسم آتش زدن خیمه‌ها در شب شام غریبان سالار شهیدان گفت: با مکاتبات انجام شده از سوی برخی از هیئت‌های بزرگ اجرا‌کننده این مراسم اکیپ‌های آتش نشانی در این محل‌ها مستقر می‌شوند.
وی در خصوص برگزاری مراسم روشن کردن شمع در شام غریبان و وقوع آتش سوزی در سال‌های گذشته در قم افزود: همشهریان باید مراقب باشند تا از روشن کردن شمع در نزدیکی محل‌هایی که می‌تواند منجر به وقوع آتش سوزی شود پرهیز کنند.
سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری قم با اشاره به برنامه‌ها و تمهیدات این سازمان در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی ادامه داد: در ایام محرم تمام تجهیزات و نیروهای این سازمان در حالت آماده‌باش قرار گرفته است تا در صورت نیاز خدمت‌رسانی به موقع انجام شود.
وی با اشاره به اینکه در این ایام 11 اکیپ سیار با 50 نفر نیرو در خدمت همشهریان هستند، عنوان کرد: تمام نیروهای این سازمان از صبح روز تاسوعا تا پایان شام غریبان سالار شهیدان در خدمت زائران حرم مطهر حضرت معصومه (س) و هیئت‌های مذهبی هستند.
منصوری در بخش دیگری از سخنان خود به محل استقرار ماشین‌های آتش‌نشانی اشاره و بیان کرد: خودروهای آتش نشانی در ابتدای چهار راه بازار، عوارضی قم ـ کاشان، مسجد مقدس جمکران، چهار راه شهدا، بستر رودخانه، خیابان شبستان، بلوار بهار، میدان روح‌الله، تقاطع چهارمردان ـ عمار یاسر و تقاطع آذر ـ عمار یاسر، میدان مطهری و میدان سعیدی مستقر هستند.
وی افزود: دو دستگاه موتورسیلکت مجهز به انواع تجهیزات آتش نشانی نیز در بلوار بهار و میدان آستانه مستقر هستند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول