اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بیمه ایران استان اردبیل:

بیشترین پرداختی بیمه ایران شخص ثالث بوده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بیمه ایران استان اردبیل گفت: پرداختی‌های عمده ما در هشت ماه امسال بیشتر مربوط به بیمه اتومبیل و شخص ثالث بوده که در این زمینه 181 میلیارد ریال خسارت پرداخت شده است.

بیشترین پرداختی بیمه ایران شخص ثالث بوده است
حمید شجاع امروز در گفت‌گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: بعد از  بیمه شخص ثالث، بیشترین عملکرد ما در حوزه بیمه درمان بوده که به بیمه‌گذاران پرداخت کردیم.
وی تصریح کرد: در سال جاری یکی از عمده پرداختی‌های ما مربوط به خسارت آتش‌سوزی شرکت مشکین فوم سبلان بوده که برای این شرکت بیمه ایران 7 میلیارد ریال خسارت پرداخت کرده است.
این مسئول در مورد عمدی یا سهوی بودن آتش‌سوزی‌ها بیان داشت: در استان اردبیل مورد عمدی آتش‌سوزی را شاهد نبودیم که صاحب شرکت یا کارخانه‌ای عمداً برای دریافت حق بیمه اقدام به آتش زدن واحد تولیدی خود بکند.
مدیرکل بیمه ایران استان اردبیل ادامه داد: خسارت آتش‌سوزی در تمام موارد قابل پرداخت است مگر اینکه آتش‌سوزی عمدی توسط بیمه‌گذار اتفاق بیافتد.
شجاع در پاسخ به سؤالی در مورد بیمه تکمیلی ادارات و سازمان‌های مختلف گفت: به دلیل برجستگی خدمات ارائه شده از سوی بیمه ایران عمده بیمه تکمیلی اعم از بیمه طلایی فرهنگیان و والدین معظم شهدا مربوط به بیمه تکمیلی ایران است که تلاش می‌کنیم در این راستا به بیمه‌گذاران خدمات مناسبی ارائه کنیم.
مدیرکل بیمه ایران استان اردبیل علت استقبال آموزش و پرورش از بیمه ایران با وجود داشتن بیمه مخصوص معلم را نیز خاطرنشان کرد و افزود: با توجه به گستردگی توان فنی و مالی شرکت بیمه ایران و امکان سرویس‌دهی در نقاط مختلف کشور با توافق وزارت آموزش و پرورش با بیمه ایران این کار به شکل مطلوب در حال انجام است.
 
* 100 نمایندگی بیمه ایران در اردبیل  فعال است
وی اظهار داشت: بر اساس سیاست ابلاغی اصل 44 و سیاست اصلاحی صنعت بیمه قرار است در این زمینه اقدامات تحولی خوبی انجام شود.
شجاع بیان کرد: در حال حاضر در ارائه نرخ‌ها در رشته‌های گوناگون بیمه‌ای رقابت کامل بین شرکت‌های بیمه برقرار شده و بیمه مرکزی به جای نظارت تعرفه‌ای به سمت نظارت مالی حرکت کرده است.
این مسئول ادامه داد: نکته‌ای که در اینجا باید اذعان کرد اینکه بیمه‌گذاران در بحث نرخ بیمه‌ها علاوه بر توجه به نرخ بیمه به توان سرویس‌دهی، جبران خسارت و توان فنی و مالی شرکت بیمه توجه دارند.
مدیرکل بیمه ایران استان اردبیل در پایان سخنان خود تعداد نمایندگی شرکت بیمه ایران را در اردبیل 100 مورد با چهار شعبه عنوان کرد و افزود: با ارائه خدمات مناسب در بیمه ایران تلاش می‌کنیم تا صنعت بیمه در مسیر اهداف خود که همان آرامش خاطر و امنیت روانی مردم است گام‌های جدی برداشته شود.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول