اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد اسفراین خبر داد:

حضور شمر "مختارنامه" در تعزیه حضرت علی‌اکبر اسفراین

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسفراین گفت: تعزیه حضرت علی اکبر (ع) توسط گروه تعزیه خوانی طفلان مسلم این شهرستان با حضور «محمد فیلی» بازیگر نقش « شمر» سریال مختارنامه در اسفراین برگزار شد.

حضور شمر "مختارنامه" در تعزیه حضرت علی‌اکبر اسفراین
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسفراین، حسین هلاکوئی اظهار داشت: به مناسبت ایام شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران آن حضرت، تعزیه حضرت علی‌اکبر (ع) اجرا شد و بیش از دو هزار نفر از شهروندان اسفراینی از این تعزیه دیدن کردند.
وی اضافه کرد: این گروه یک اجرای دیگر نیز در محل امامزاده احمد کبیر ( روستای کوران) داشت.
هلاکوئی خاطرنشان کرد: در محرم امسال از سوی این اداره مجوز اجرای هشت تعزیه برای دو گروه برجسته تعزیه خوانی شهرستان صادر شده است.
وی در ادامه از بازدید از 35 مرکز فرهنگی و هنری شهرستان اسفراین در همین ماه خبر داد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسفراین گفت: به منظور اطلاع از وضعیت، هدایت، نظارت و ساماندهی مراکز فرهنگی و هنری شهرستان اسفراین، از ابتدای آذر ماه از 35 موسسه، کانون تبلیغاتی، مراکز سمعی و بصری، چاپخانه‌ها و آموزشگاه‌های آزاد هنری این شهرستان بازدید به عمل آمد.
وی تصریح کرد: پس از تشکیل کمیته نظارت بر مراکز و فعالیت‌های فرهنگی و هنری شهرستان، از 35 مرکز فرهنگی و هنری این شهرستان بازدید به عمل آمد.
هلاکوئی گفت: در این بازدیدها علاوه بر دریافت پیشنهادات، انتقادات، مشکلات و راهکارهای مدیران مراکز، وضعیت مکانی، تجهیزات، نیروها، فعالیت‌های صورت گرفته و در دست اقدام این مراکز مورد ارزیابی و نظارت قرار گرفت و برای بهتر شدن اوضاع پیشنهادات و راهکارهایی ارائه شد.
وی اظهار داشت: بازدیدها در طول سال سبب ارتقای سطح کیفی فعالیت‌های مراکز خواهد شد و ضمن بررسی و حل بسیاری از مشکلات مراکز، سبب دلگرمی مدیران و هنرمندان می‌‌شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسفراین از اجرای طرح بازدید از 25 کانون فرهنگی و هنری سطح شهرستان در روزهای آینده خبر داد.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول