اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش نکا خبر داد:

تشکیل 205 انجمن اولیا و مربیان در نکا

خبرگزاری فارس: کارشناس انجمن اولیا و مربیان اداره آموزش و پرورش نکا از تشکیل 205 انجمن اولیا و مربیان در این شهرستان خبر داد.

تشکیل 205 انجمن اولیا و مربیان در نکا
نصرالله آلکا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا اظهار داشت: انجمن اولیاء و مربیان به منظور توسعه مشارکت اولیاء و مربیان و با تاکید بر بهره‌گیری از توان تخصصی و فکری اولیا و مربیان همواره به عنوان یک راهبرد اساسی تشکیل شده که امسال با برگزاری انتخابات این انجمن در سطح 205 مدرسه برگزار شده است.
وی تصریح کرد: با برگزاری جلسات متعدد در این راستا و تشکیل انجمن‌های اولیا و مربیان بیش از820 نفر از اولیا و مربیان فعالیت خودرا رسما آغاز کردند تا در امور توسعه‌ای مدارس مشارکت کنند.
آلکا ادامه داد: تعلیم و تربیت در مدارس باید به موازات هم حرکت کند و فعالیت یکی بدون دیگری میسر نبوده و ناکارآمدی به‌دنبال خواهد داشت.
وی گفت: به منظور تربیت صحیح دانش‌آموزان در ابعاد دینی، اخلاقی، علمی، آموزشی، اجتماعی و کشف استعدادها و هدایت و رشد متوازن روحی و معنوی و جسمانی دانش‌آموزان، مدارس وظیفه تعلیم و تربیت را بر اساس ضوابط بر عهده دارند.
کارشناس انجمن اولیا و مربیان اداره آموزش و پرورش شهرستان نکا بیان داشت: براساس ضوابط قانونی آموزش و پرورش، انجمن اولیا و مربیان هر مدرسه هیئت منتخبی از اولیای دا‌نش‌آموزان و مربیان همان مدرسه است که با تفاهم و صمیمیت به منظور تقویت همکاری و مشارکت اولیای دانش‌آموزان برای کمک به ارتقای کیفیت فعالیت‌های آموزش و پرورش و گسترش ارتباط خانه و مدرسه، براساس مقررات و ضوابط وزارت آموزش و پرورش انجام وظیفه می‌کند.
وی یادآور شد: مسئولان خانه و مدرسه باید در راستای هم به تعلیم و تربیت دانش آموزان همت گمارند و بدانند که اگر می‌خواهند از دانش‌آموزان امروز ما فردی مسئول و پایبند به اصول اخلاقی، دلسوز، انعطاف‌پذیر و خوشبین به بار آورند باید برای رشد معنوی و تربیتی آنان در راستای رشد آموزشی تلاش شود و در این خصوص با همکاری دو طرفه اولیای مدرسه و خانه این کار میسر می‌شود.
آلکا گفت: ابتکارات و نوآوری‌های انجمن اولیا و مربیان می‌تواند راهگشای ما در بسیاری از امور باشد که در این باره نیز از طرح‌های ابداعی اولیا و مربیان در پیشبرد امور استفاده می‌شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول