اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 65 میلیارد ریال محقق شد؛

هتل جهانگردی کنگان تا پایان امسال راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر گفت: هتل جهانگردی کنگان تا پایان امسال راه‌اندازی می‌شود.

هتل جهانگردی کنگان تا پایان امسال راه‌اندازی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، احمد دشتی ظهر امروز در نشست با مسئولان شهرستان کنگان اظهار داشت: توجه به زیرساخت‌های گردشگری و جهانگردی امری مهم و ارزشمند است که سازمان میراث فرهنگی توجه لازم را به این مسئله دارد.
وی افزود: استان بوشهر دارای قابلیت بسیار زیادی در حوزه گردشگری و توریستی است و از تمام ظرفیت موجود برای توسعه صنعت گردشگری استفاده می‌کنیم.
مدیرکل میراث فرهنگی استان بوشهر خاطرنشان کرد: شهرستان کنگان به واسطه جاذبه‌های بسیار زیبای طبیعی و همچنین به دلیل استقرار پارس جنوبی در منطقه دارای اهمیت فوق‌العاده‌ای در صنعت گردشگری است که نیازمند تدبیر جدی است.
دشتی با اشاره به روند احداث هتل بزرگ جهان در کنگان یادآور شد: هتل سه‌ستاره کنگان با اعتبار 65 میلیارد ریال در دست ساخت است که بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی گفت: بیش از 30 میلیارد ریال تسهیلات برای احداث این هتل از طرف سازمان میراث فرهنگی اختصاص یافته و انتظار داریم تا نوروز امسال مورد بهره‌برداری رسمی قرار گیرد.
فرماندار کنگان نیز ابراز داشت: کنگان دارای جاذبه‌های مناسب گردشگری است و باید از تمام امکانات موجود برای توسعه گردشگری و جذب گردشگر و توریست استفاده کنیم.
تیمور یزدان‌شناس ادامه داد: برای احداث هتل بزرگ جهان در کنگان، دستگاه‌های مسئول همکاری خوبی داشته‌اند و به فضل خدا بتوانیم در کمترین زمان ممکن شاهد راه‌اندازی این هتل باشیم.
مجری طرح هتل سه‌ستاره کنگان نیز متذکر شد: هتل جهان دارای طراحی منحصربه فردی است و بیش از 70 تخت استاندارد و مجهز برای آن پیش‌بینی شده است.
محمد مذکوری اذعان داشت: همکاری میراث فرهنگی و فرمانداری کنگان مطلوب بوده و به نظر می‌رسد تا پایان امسال شاهد بهره‌برداری از این هتل باشیم.
در این نشست، وضعیت فیزیکی پروژه هتل سه‌ستاره کنگان مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهایی برای سرعت بخشیدن به طرح ارائه شد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول