اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی هرمزگان تشریح کرد:

جزئیات کشف مخازن زیرزمینی قاچاق سوخت در ساحل بندرعباس

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی هرمزگان در پی انتشار اخباری پیرامون کشف مخازن ذخیره سوخت قاچاق، جزئیات عملیات کشف این مخازن را تشریح کرد.

جزئیات کشف مخازن زیرزمینی قاچاق سوخت در ساحل بندرعباس
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس احمد دادستانی دوشنبه شب در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مانور محرم و دستاوردهای این مانور برای جامعه و پلیس با اشاره به کشف مخازن ذخیره سوخت قاچاق و دستگیری دو نفر از عاملان قاچاق سوخت در ساحل بندرعباس اظهار داشت: در واقع مخازن کشف شده بخشی از سیستمی بود که قاچاقچیان برای انتقال و جابه‌جایی سوخت به صورت غیر محسوس ایجاد کرده بودند.
وی ادامه داد: در پی اجرای رزمایش محرم با هدف پاکسازی مناطق آلوده، پلیس اطلاعات و امنیت استان نیز ضمن رصد اخبار و انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی افراد سودجو در امر قاچاق سوخت از طریق دریا به کشورهای حوزه خلیج فارس، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار داد.
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان هرمزگان در این راستا ادامه داد: از همین رو با انجام یکسری کار اطلاعاتی، تعقیب و مراقبت‌های شبانه پس از هماهنگی با مقام قضایی و حفاری محل دپوی سوخت قاچاق در سواحل بندرعباس به وسیله بیل مکانیکی پس از پنج ساعت موفق به کشف سه عدد تانکر با ظرفیت 140 هزار لیتری سوخت شدیم.
دادستانی با بیان اینکه این مخازن به طرز ماهرانه‌ای در یک کانتینر 40 فوتی با یک دستگاه پمپ و فن بزرگ تعبیه شده بود اضافه کرد: سوخت داخل این مخازن توسط لوله‌هایی به طرف محل پهلوگیری شناورها هدایت می‌شده است.
وی با بیان اینکه لوله‌ها نیز به صورت زیرزمینی به ساحل متصل شده بودند گفت: پلیس توانست در این رابطه دو نفر از عاملان قاچاق سوخت را به هویت معلوم دستگیر کند.
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان با تاکید بر استمرار مبارزه با عاملان قاچاق سوخت اذعان داشت: متهمان به همراه اقلام و تجهیزات مکشوفه دستگیر و سپس به همراه پرونده متشکله در راستای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول