اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی:

بنیاد شهید در عدم اجرای تعهدات مجتمع ایثار فرافکنی نکند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران در عدم اجرای تعهدات خود نسبت به مجتمع ورزشی ایثار همدان، فرافکنی نکنند.

بنیاد شهید در عدم اجرای تعهدات مجتمع ایثار فرافکنی نکند
سیدمحمدکاظم حجازی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با تأکید بر لزوم اجرای تعهدات مسئولان ملی بنیاد شهید و امور ایثارگران در ارتباط با مجمع ورزشی ایثار اظهار کرد: این مهم یکی از مطالبات جامعه ایثارگران همدان است که البته طی سال‌های گذشته قسمت اعظم این پروژه به اتمام رسیده است.
وی ادامه داد: در صورت تکمیل این پروژه و تحویل به جامعه هدف می‌توان قسمتی از انتظارات عمومی این قشر را در حد محدود پاسخ گفت و به صورت مجموعه ویژه، خدمات لازم را در حوزه‌های ورزشی و دیگر نیازهای تربیت بدنی به این قشر مهم جامعه ارائه کرد.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: در کنار این پروژه، مجموعه‌های خدمات بالینی و مشاوره‌ای پیش‌بینی شده نیز از جمله نیازهای ضروری جامعه ایثارگران به شمار می‌رود که مدنظر گرفته شده است.
وی تأکید کرد: مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران با وجود طرح مستمر این مطالبات در نشست‌ها و جلسات مختلف، عدم به سرانجام رساندن پروژه را به کوتاهی مسئولان مربوطه در استان سوق داده‌اند در صورتی که این مطلب صحیح نیست.
حجازی ادامه داد: به نظر می‌رسد این نوع فرافکنی از یک نهاد که تکلیف اجرایی آن صرفاً خدمات به جامعه ایثارگری است، امری مطلوب نیست.
وی گفت: در کنار این موضوع نباید از توجه به مباحثی که توسط نماینده جامعه ایثارگری با رئیس جمهور تشکیل شد غافل بود چرا که قسمت اعظم آنها باید از مرکز حل و فصل شود تا مسئولان مربوطه در استان بتوانند پاسخگوی نیازها و مطالبات ارباب رجوع خود باشند.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در پایان سخنانش تأکید کرد: از جمله این موضوعات، درمان جانبازانی است که قبلا بنیاد شهید و امور ایثارگران نسبت به انجام امور درمانی آنها اقدام می‌کرده اما، امروز با سوق دادن آنها به ادارات مربوطه، و از آن جا که عدم آشنایی با نحوه اجرای موضوع را شاهد هستیم باعث ایجاد معضل و بلاتکلیفی این قشر جامعه شده است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول