اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان صنعت معدن و تجارت مازندران خبر داد:

اعلام آمادگی 21 استان برای خرید مرکبات مازندران

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: تاکنون 21 استان کشور برای خرید مرکبات مازندران اعلام آمادگی کردند.

اعلام آمادگی 21 استان برای خرید مرکبات مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، مرتضی هاشم‌پور اظهار داشت: تاکنون بالغ بر 20 هزار تن  پرتقال تامسون از کشاورزان از سوی اتحادیه باغداران مازندران خریداری و ذخیره‌سازی شده است.
وی با اشاره به اینکه 21 استان برای خرید مرکبات استان به میزان 40 هزار تن اعلام آمادگی کردند، ابراز داشت: سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران نیز آماده خرید و ذخیره‌سازی مرکبات و میوه‌های تولیدی از باغداران مازندرانی است.
هاشم‌پور گفت: براساس هماهنگی‌های انجام شده با استانداری مازندران، سازمان جهاد کشاورزی استان، اتحادیه باغداران مازندران برای خرید و ذخیره‌سازی متمرکز 50 هزار تن  پرتقال در سال‌جاری و توزیع در ایام  پایانی سال به سراسر کشور برنامه‌ریزی‌های شده است. 
وی با اشاره به اینکه تاکنون  با 130 مباشر تامین ذخیره‌ساز پرتقال از سوی اتحادیه باغداران استان قرارداد بسته شده است، تصریح کرد: 170 میلیارد ریال تسهیلات نیز هم اکنون برای خرید و ذخیره سازی پرتقال در نظر گرفته شده است. 
 هاشم پور در پایان تصریح کرد: پرتقال‌های ذخیره‌سازی شده برای توزیع در ایام پایانی سال‌جاری از تاریخ  25 بهمن‌ماه  به سراسر کشور ارسال می‌شود.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول