اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ساری:

واردات 400 تن مرکبات بی‌اعتنایی به تولید داخلی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه ساری گفت: واردات 400 تن محصول مرکبات، نوعی بی‌اعتنایی به تولیدات داخل کشاورزان است و با این اقدام کشاورزان دچار خسارت می‌شوند.

واردات 400 تن مرکبات بی‌اعتنایی به تولید داخلی است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت الله نورالله طبرسی امروز در خطبه های نماز جمعه مرکز استان مازندران با اشاره به رسیدن ایام محرم اظهار داشت: عزاداری ایام محرم باید با کیفیت و در راستای ترویج دین اسلام انجام شود.
وی تصریح کرد: معرفت امام حسین (ع) را باید در عزاداری ایام محرم ترویج کنیم و از روی‌آوردن به بدعت‌ها در عزاداری‌ها به شدت بپرهیزیم.
امام جمعه ساری با اعلام اینکه همراه آوردن علامت، قمه زدن و برخی نوحه‌خوانی‌ها نامانوس با عزاداری در محرم، نوعی خرافه‌گرایی است، تاکید کرد: در عزاداری سالار شهیدان باید از یاران امام حسین(ع) پیروی کنیم.
وی محرم را رسانه بسیار بزرگ قیام امام حسین(ع) اعلام کرد و یادآور شد: امر به معروف ونهی از منکر باید در پیشیبانی این ایام قرار گیرد و در این ایام ترویج عفاف و حجاب باید از کارهای محوری باشد.
امام جمعه مرکز استان مازندران با اشاره به خدمات 30 ساله دولت‌های جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: باید با کمک یکدیگر و ایجاد بسیج همگانی بیکاری را در کشور ریشه کن کنیم.
وی تاکید کرد: بیکاری آفت بسیاری از امور در جامعه است و اگر بیکاری در جامعه ریشه کن شود بسیاری از معضلات اجتماعی از جامعه رخت برمی‌بندد.
آیت الله طبرسی در ادامه با تبریک هفته بسیج خاطرنشان کرد: ایجاد بسیج نوعی آینده‌نگری امام بود زیرا بسیجیان در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی ایران کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشتند.
وی با اشاره به نقش اثرگذار بسیج در مبارزه با گروه پژاک، مبارزه با جریان فتنه، حفظ مرزها با همکاری سایر نیروها خاطرنشان کرد: امام با الهام به این نکته که بسیجیان بازوی توانمند مردم ایران هستند دستور داد تا بسیج همگانی در کشور شکل بگیرد.
 طبرسی در ادامه به قطعنامه سراسر خصمانه آمانو در مورد انرژی صلح آمیز هسته‌ای ایران اشاره کرد و یادآور شد: گزارش صددرصد خلاف آمانو در واقع برنامه برای به زانو درآوردن نظام اسلامی ایران در برابر زیاده‌خواهی‌های غرب بود.
وی در ادامه خطاب به دشمنان انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد: دیری نمی‌پاید که شما هم مثل سایر ابرقدرت‌های جهان نابود می‌شوید.
طبرسی با اشاره به آمادگی کامل کشور ما در برابر هرگونه تجاوز خاطرنشان کرد: ایران اسلامی با تهدیدها نمی‌ترسد، زیرا ایران یک کشور دست و پا بسته‌ای نیست و این مهم در جنگ تحمیلی به همه جهانیان اثبات شد.
 آیت‌الله طبرسی در ادامه با انتقاد از ورود بی‌رویه مرکبات به کشور در زمان اوج برداشت این محصول در شمال کشور به ویژه مازندران یادآور شد: ورود 400 تن محصول مرکبات نوعی بی‌اعتنایی به تولیدات داخل کشاورزان است و با این اقدام کشاورزان دچار خسارت می‌شوند. ورود مرکبات به کشور درست در زمانی اتفاق می‌افتد که مسئولان مازندرانی اعلام کردند که توانایی تامین بازار داخل وجود دارد.
طبرسی در ادامه به سفر رئیس جمهور به مازندران اشاره و خطاب به مسئولان استان تاکید کرد: مسئولان پیگیر مصوبات قبلی سفر رئیس جمهور به استان باشند و برخی از خرابی‌های شهر ساری را به طور جد از مسئولان کشوری پیگیری کنند.
وی در پایان یادآور شد: نارسایی‌های شهر ساری و استان را به اطلاع مسئولان کشوری برسانیم تا بودجه مناسب برای رفع مشکلات استان توسط مسئولان کشور اختصاص یابد.
انتهای پیام/خ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول