اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه مجلس:

نگران سرنوشت پروژه‌های درمانی آموزشی نیشابور هستیم

خبرگزاری فارس: خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: ما نگران سرنوشت موافقت‌های گرفته شده برای پروژه‌های درمانی آموزشی نیشابور هستیم.

نگران سرنوشت پروژه‌های درمانی آموزشی نیشابور هستیم
به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا شامگاه شنبه در جلسه دیدار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با مسئولان نظام سلامت نیشابور در تالار شهید عابد فرمانداری نیشابور، اظهار داشت: موافقت احداث بیمارستان 320 تخت‌خوابی و پردیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان گرفته شده و در ردیف طرح‌های مصوب کمیسیون 215 معاونت برنامه‌ریزی ریاست جمهوری قرار گرفته است.
وی اظهار داشت: باید دستگاه‌های مسئول قبول داشته باشند که نیشابور و فیروزه تازه مستقل با جمعیت بالغ بر نیم‌میلیون نفر باید در اولویت تخصیص بودجه و پیگیری‌ها باشد.
نماینده مردم شهرستان‌های نیشابور و فیروزه در مجلس تاکید کرد: این دو شهرستان نیاز به حمایت بیشتری دارد تا مشکلاتش کمرنگ شود، هر چند تاکنون کمک‌های خوبی به تعدادی از درخواست‌ها شده است.
سبحانی‌نیا با اشاره به اینکه شهرستان‌های زیادی از وزارت‌خانه انتظار خدمات و اعتبار بیشتر دارند، خطاب به وحید دستجردی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اظهار داشت: این نگرانی وجود دارد که به هنگام تصویب برنامه وزارتخانه‌ها در دولت که با غربال برخی موارد مصوب همراه است، طرح‌های نیشابور مشمول این موضوع شوند.
وی تصریح کرد: ارتقای دانشکده به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی از مطالبات جدی مردم هست که باید وزارت‌خانه با ایجاد رشته‌های جدید موافقت کند.
سبحانی‌نیا خواهان تخصیص اعتبار برای تکمیل ساختمان شبکه بهداشت و درمان فیروزه حداقل به مقدار پنج میلیارد ریال شد.
عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به اینکه مرضیه وحید دستجردی اولین وزیر زن در نظام جمهوری اسلامی است، عملکرد ایشان را در عرصه خدمت‌رسانی و مدیریت، مثبت ارزیابی و تاکید کرد: اگر به خانم‌ها مسئولیت واگذار شود آنها به نحو شایسته‌ای می‌توانند از این سمت برخوردار شوند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول