اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور اجر گذاشتن به حماسه مردم صورت می‌گیرد؛

گرامیداشت حماسه 9 دی در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

خبرگزاری فارس: جانشین دفتر نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: به منظور اجر گذاشتن به حماسه مردم، مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار می‌شود.

گرامیداشت حماسه 9 دی در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
حجت‌الاسلام ابوالفضل ملاعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: قرآن کتاب انسان‌سازی است و همه مسئولان به‌ویژه دانشگاهیان باید نسبت به ترویج و اشاعه آن اهتمام ورزند.
جانشین دفتر نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار داشت: فعالیت‌های قرآنی خوبی در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در حال انجام است اما، باید اذعان کنیم که این فعالیت‌ها مطلوب نبوده و آنگونه که شایسته است در دانشگاه‌ها نهادینه نشدند.
وی گفت: قرآن‌آموزی ریشه و اساس آموزه‌های دینی و مکتب غنی اسلام است و هر آن‌چه که در دانشگاه‌ها مورد توجه باشد موجب خروجی مثبت و تربیت انسان‌های متعهد خواهد شد.
جانشین دفتر نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به دو مناسبت مهم پیش‌رو اشاره کرد و گفت: هفته وحدت حوزه و دانشگاه و سالروز حرکت مردمی در 9 دی در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با شکوه خاصی برگزار خواهد شد.
ملاعلی دانشجویان را افرادی تاثیرگذار و روشنفکر خواند و ادامه داد: بدون شک آشنایی دانشگاهیان با موضوعاتی روز کشور به‌ویژه بصیرت از الزامات مهم جامعه بوده که در صورت توفیق در این سیاست و اصلاح دانشگاه آن‌گونه که امام راحل فرموده است، جامعه نیز اصلاح خواهد شد.
وی حضور دانشجویان این دانشگاه را در صحنه‌های ملی و  جهانی ستودنی دانست و ابراز داشت: این دانشجویان با حمایت دفتر نهاد رهبری در پشتیبانی از فعالیت‌های هسته‌ای ایران و خیزش‌های امت اسلامی مشارکت خوبی داشته و با تجمع در سایت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج حمایت خود را اعلام کردند.
مسئول دفتر نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عنوان کرد: روشنگری مهم‌ترین هدف و رسالت این نهاد در دانشگاه‌ها است که به این منظور هماهنگی بسیار خوبی میان تشکل‌ها، انجمن‌ها و کانون‌های فعال در این دانشگاه وجود دارد.
ملاعلی خاطرنشان کرد: آشنایی یک جوان دانشجوی فارغ‌التحصیل با روخوانی قرآن حداقل انتظارات از یک انسان مسلمان است و اختصاص 3 نمره از مجموع 20 نمره در دروس معارف به امر روخوانی قرآن می‌تواند در این زمینه بسیار موثر باشد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول