اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

100 همایش ملی ویژه حماسه 9 دی در کشور برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از برگزاری 100 همایش ملی ویژه حماسه تاریخی 9 دی خبرداد.

100 همایش ملی ویژه حماسه 9 دی در کشور برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اصغرآبخضر ظهر امروز در دیدار با مسئولان ارشد آذربایجان‌شرقی بر شناخت ابعاد معرفتی حماسه 9 دی تاکید کرد.
وی با اشاره به سالگرد 9 دی اظهار کرد: آماج انواع فتنه‌ها که از انتخابات 88 آغاز شده بود با حماسه 9 دی و حضور میلیونی مردم خنثی شد و حماسه 9 دی درسی بزرگ برای تاریخ است.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یادآور شد: به تعبیر رهبری روح امام حسین(ع) در حماسه 9 دی حاضر بود و این حماسه بزرگ با حمایتی معنوی خلق شد.
وی یادآور شد: روح ولایت‌مداری و بغض انقلابی مردم در حماسه 9 دی متجلی شد و با توهین به مقدسات در عاشورا مردم در صحنه حاضر شدند.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: حماسه 9 دی از جمله حضورهای بی‌سابقه‌ای در کشور بود که به تعبیر رهبری همانند آن در ابتدای انقلاب رخ داده بود.
وی اظهار کرد: جمعیتی 5 میلیونی در حماسه 9 دی حاضر شده بودند و در نقاط مختلف کشور نیز جمعیتی 50 میلیونی در صحنه حاضر شده بودند.
این مسئول فرهنگی با اشاره به نتایج حماسه 9 دی در کشور یادآور شد: فتنه‌ای که در جریان انتخابات سال 88 طراحی شده بود بزرگ‌ترین فتنه طول تاریخ انقلاب بود که با این حماسه این فتنه بزرگ خنثی شد.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یادآور شد: با حضور پرشور مردم در صحنه و مدیریت تمام عیار رهبری این فتنه خنثی شد و بزرگ‌ترین پیروزی پس از انقلاب اسلامی فائق شدن بر فتنه 88 بود.
وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری نیز به کرات در مورد حماسه 9 دی و فتنه 88 سخنرانی کردند و ابعاد فتنه را بیان کردند.
آبخضر تاکید کرد: رهبری حماسه 9 دی را قله فراموش نشدنی انقلاب خواندند و در این راستا فرمایشات مهمی دارند.
وی گفت: در سالگرد حماسه 9 دی باید به فرمایشات رهبری توجه شود و امسال 100 همایش ملی برای تبین ابعاد حماسه 9 دی برگزار خواهد شد.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یادآور شد: در سالگرد این حماسه اقتضایی برای حضور میدانی در این حماسه وجود ندارد ولی باید توجه داشت که مردم ظرفیت کامل را برای حضور در صحنه دارند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول