اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صحن دارالقرآن‌الکریم آستان قدس رضوی

مسابقات جلسات هفتگی آموزش قرآن کریم به کار خود پایان داد

خبرگزاری فارس: اختتامیه دومین دوره مسابقات جلسات هفتگی آموزش قرآن کریم با حضور بیش از 427 شرکت‌کننده و نیز اساتید جلسات در صحن دارالقرآن‌الکریم آستان قدس رضوی برگزار شد.

مسابقات جلسات هفتگی آموزش قرآن کریم به کار خود پایان داد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، در این مراسم نورانی و بانشاط قرآنی که در کنار مضجع نورانی امام علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) برگزارشد، از 51 نفر از برگزیدگان در سه مقطع سنی زیر 12 سال، 12 تا 16 و 16 سال به بالا با حضور حجت‌الاسلام حسینی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی تقدیر شد.
مهدی لسانی، رئیس اداره آموزش علوم قرآن و حدیث آستان قدس رضوی، در این مراسم گزارشی کوتاه از روند برگزاری این مسابقه ارائه کرد و از ارتقا کیفی و کمی جلسات آموزش قرآن کریم خبر داد.
وی در ادامه با توجه‌دادن به تاکید مقام معظم رهبری بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم به برنامه‌های آتی دارالقرآن الکریم در موضوع حفظ قرآن کریم اشاره کرد.
لسانی خاطر نشان کرد: مرحله نهایی برای رشته‌هایی که رقابت نزدیکی داشتند با حضور 42 نفر در رشته‌های قرائت ترتیل و تحقیق در سه مقطع سنی در 24 آذر جاری  با حضور داوران کشوری استادان سید جواد سادات فاطمی، الاج‌گردی و مهوشیان برگزار شد.
یادآور می‌شود، مرحله مقدماتی مسابقات جلسات هفتگی دارالقرآن الکریم آستان قدس رضوی در 26 مسجد شهر مشهد، به منظور تکریم اساتید قرآنی، افزایش انگیزه و سنجش سطح مهارت فراگیران و انتخاب جلسات قرآنی نمونه، از 19 تا 22 آذر ماه جاری در حرم مطهر رضوی در چهار رشته قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ و مفاهیم قرآن در حرم مطهر رضوی برگزار شد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول