اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نجات غریق استان اصفهان:

ناجیان غریق اصفهانی بیمه تأمین اجتماعی می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت نجات غریق استان اصفهان گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با اداره کار و امور اجتماعی شهرستان اصفهان، ناجیان غریق از بیمه تأمین اجتماعی برخوردار می‌شوند.

ناجیان غریق اصفهانی بیمه تأمین اجتماعی می‌شوند
محسن تابش‌فرد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: با وجود مشکلات زیادی که برای ناجیان غرق به دلیل کلر موجود در آب و سایر موارد وجود دارد و برای ایجاد انگیزه در هماهنگی‌های انجام شده با کارشناسان اداره کار و امور اجتماعی شهرستان اصفهان، از این پس بیمه تأمین اجتماعی نیز شامل حال ناجیان غریق می‌شود.
وی با بیان اینکه هیئت نجات غریق استان اصفهان در یک جلسه دو ساعته با مسئولان و کارشناسان کار و امور اجتماعی بهترین راهکار‌ها را برای استفاده ناجیان غریق از بیمه تأمین اجتماعی مد نظر قرار داد، تاکید کرد: در این جلسه آقای باقری رئیس اداره کار و امور اجتماعی شهرستان اصفهان همکاری‌های دلسوزانه‌ای با هیئت نجات غریق استان اصفهان داشت.
رئیس هیئت نجات غریق استان اصفهان تاکید کرد: یکی از اهداف این هیئت برطرف کردن دغدغه‌های مربیان نجات غریق استان اصفهان است.
وی در ادامه صحبت‌های خود اشاره‌ای به سطح‌بندی ناجیان غریق استخرها در هیئت نجات غریق استان اصفهان کرد و افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده ناجیان غریق استخرها از این پس در دوره‌های اجباری cpr ( حیات بخشی) شرکت می‌کنند.
تابش‌فرد تاکید کرد: در دوره حیات بخشی چند وقت گذشته که برای نخستین بار در تعامل با مرکز فوریت‌های پزشکی استان اصفهان و هیئت پزشکی و ورزشی این استان دوره‌های ویژه مدرسان نجات غریق برگزار شد، استقبال بی‌نظیری به عمل آمد.
وی بیان داشت: از برنامه‌های آتی هیئت نجات غریق استان اصفهان برگزاری رقابت‌های استانی ناجیان غریق به مناسبت سی و سومین سالگرد پیروزی استان اصفهان ( دهه فجر)، در استخر کوثر ملک شهر است.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول