اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابهر:

9 دی تحلیل‌های دشمنان را به هم ریخت

خبرگزاری فارس: امام جمعه ابهر گفت: مردم در روز 9 دی با دفاع از اصل ولایت فقیه تحلیل‌های دشمنان را به هم ریخته و حماسه ماندگاری را در کشور خلق کردند.

9 دی تحلیل‌های دشمنان را به هم ریخت
حجت‌الاسلام جعفر رحیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: حماسه تاریخی 9 دی برخواسته از دشمن شناسی، وقت شناسی و حضور مجاهدانه ملت ایران در برهه حساس نظام بود که با حضور گسترده مردم رقم خورد.
وی با بیان اینکه این روز سند حضور گسترده مردم در اطاعت از ولی‌فقیه است، افزود: این سند نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می‌شود که با حضور حماسی مردم تحقق یافت.
امام جمعه ابهر خاطرنشان کرد: حرمت شکنی سران فتنه در روز عاشورای حسینی موجب شد که مردم حماسه 9 دی را خلق کنند تا پایانی برای همه فتنه‌گری‌ها در نظام باشد.
وی با اشاره به فرا رسیدن روز 9 دی روز حماسه ملت ایران در مقابل فتنه‌گران گفت: 9 دی روز اتحاد، حضور و آگاهی ملت همیشه در صحنه ملت ایران است.
رحیمی ادامه داد: باید آگاهانه و با وحدت و همدلی در عرصه حضور داشته باشیم تا دشمنان نظام و انقلاب نتوانند به اهداف و توطئه‌های شوم خود برسند.
وی بیان داشت: مردم در روز 9 دی با دفاع از اصل ولایت فقیه تحلیل‌های دشمنان را به هم ریخته و حماسه ماندگاری را در کشور خلق کردند.
امام جمعه ابهر پیروزی ملت ایران بر فتنه‌گران با حضور با شکوه در 9 دی ماه 88 را به برکت راهنمایی‌ها و منویات رهبر فرزانه انقلاب دانست و گفت: امروز مسئولان باید برای حفظ عبرت‌ها و پندهای این روز بزرگ و این فتنه برنامه‌ریزی و اقدام کنند.
وی یادآور شد: شور حسینی و عزم راسخ ملت ایران در 9 دی سال 88 نشان دهنده راز ماندگاری انقلاب و استحکام ایمان قلبی آنهاست، چرا که در این روز مردم در خیابان‌های سراسر کشور بدون فراخوان، خود تجلی بصیرت دینی خود را به دشمنان کور دل انقلاب اسلامی ثابت کردند.
رحیمی حماسه 9 دی را روز مجاهدت جوانان دانست و گفت: در این روز جوانان با حرکت میلیونی خود گویای قضایایی بودند که ما در طول انقلاب از این قضایا کم نداشتیم.
وی با اشاره به ضرورت برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های مختلف در این روز، افزود: برگزاری پر شور برنامه‌های 9 دی ضروری است.
امام جمعه ابهر به افتخارات ایران اسلامی به برکت حمایت همه جانبه مردمی از آن اشاره کرد و گفت: دشمنان ایران باید بدانند با شعارهای مردم در 9 دی 88، غیرت دینی و وفاداری مردم به انقلاب اسلامی و مقدسات اسلام را ثابت کردند و این حماسه ملی یک بار دیگر در سر برگ افتخارات ایران اسلامی خوش ‌درخشید.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول