اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت زنجان:

9 دی نشان دهنده بلوغ سیاسی ملت ایران بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت زنجان گفت: بعد از فتنه 88، ملت ایران بلوغ سیاسی خود را در 9 دی به خوبی نشان دادند.

9 دی نشان دهنده بلوغ سیاسی ملت ایران بود
حجت‌الاسلام سجاد موسویون امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: گرامیداشت حماسه با شکوه 9 دی یادآور غیرت دینی و مذهبی ملت ایران اسلامی است.
وی ادامه داد: حماسه بزرگ 9 دی ماه سال 88 حرکت عظیم دیگری از سوی ملت غیور ایران اسلامی در تاریخ انقلاب است که در راستای حفظ ارزش‌های دینی و اعتقادات مذهبی و اسلامی انجام شد.
امام جمعه موقت زنجان تصریح کرد: اطلاع‌رسانی درباره این رویداد تاریخی و افزایش بصیرت دینی و آگاهی عموم جامعه از توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان داخلی و خارجی ضروری است که این امر باید در سطح گسترده برای اقشار مختلف جامعه تبیین و تحلیل شود.
وی افزود: حماسه 9 دی، حماسه‌ای عظیم از حمایت ملی، مذهبی و انقلابی مردم از نظام و یادآور حماسه‌های ماندگار روزهای صدر انقلاب اسلامی است.
موسویون تصریح کرد: شور حسینی و عزم راسخ ملت ایران در 9 دی سال 88 نشان دهنده راز ماندگاری انقلاب و استحکام ایمان قلبی آنها است.
وی ادامه داد: ملت بزرگ ایران اسلامی با بصیرت و بیداری در برابر فتنه‌گران ایستاد و با خلق حماسه 9 دی پیروزی شکوهمند دیگری را برای خود رقم زد.
امام جمعه موقت زنجان بر لزوم تبیین حماسه 9 دی در جامعه تاکید کرد و یادآور شد: حضور پر رنگ ملت غیور در 9 دی سال 88 اوج ولایت‌پذیری مردم و نشان دهنده بصیرت بالای آنهاست.
وی خاطرنشان کرد: حماسه 9 دی به همه ثابت کرد که مردم برای دفاع از ارکان اساسی جمهوری اسلامی و دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلاب لحظه‌ای درنگ نمی‌کنند.
موسویون با بیان اینکه دشمنان اسلام درصدد بودند تا نظام را به چالش کشیده و برنامه‌های خود را به پیش ببرند، افزود: مردم با درک موقعیت حساس کشور با حضور در حماسه 9 دی برنامه‌ریزی‌های دشمنان را خنثی کردند.
وی ادامه داد: مردم طی 32 سال گذشته همواره پشتیبان ولی‌فقیه بوده و کشور را در عرصه‌های مختلف یاری کردند.
امام جمعه موقت زنجان بر لزوم تبیین ابعاد 9 دی در جامعه تاکید کرد و گفت: مردم همه فعالیت‌های نظام را در نظر گرفته و دشمن و دوست را به خوبی می‌شناسند.
وی بر ضرورت گرامیداشت این روز تاکید کرد و بیان داشت: ضروری است برنامه‌های مختلفی در استان برای گرامیداشت این روز برگزار شود.
موسویون خاطرنشان کرد: 9 دی به عنوان یک نماد در جمهوری اسلامی باید هر ساله پاس داشته شود تا انگیزه‌های حضور مردم در چنین حماسه‌ای برای آیندگان روشن شود.
وی با بیان اینکه بعد از فتنه 88 مردم بلوغ سیاسی خود را به خوبی نشان دادند، یادآور شد: از آن به بعد شاهد بصیرت منحصر به فردی در مردم هستیم.
امام جمعه موقت زنجان خاطرنشان کرد: مردم با نگاه خاصی مسائل نظام و انقلاب را رصد می‌کنند که این امر مدیون روشنگری‌های مقام معظم رهبری است.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول