اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا صورت می گیرد

افتتاح کارخانه آسفالت شهرداری کرج با حضور وزیر کشور

خبرگزاری فارس: کارخانه آسفالت شهرداری کرج به طور رسمی و با حضور مصطفی محمد نجار وزیر کشور فردا طی مراسمی افتتاح می‌شود.

افتتاح کارخانه آسفالت شهرداری کرج با حضور وزیر کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری این کلانشهر، سیدعلی آقازاده شهردار کرج با بیان اینکه کارخانه آسفالت کرج دومین کارخانه آسفالت‌سازی کشور است، گفت: برای احداث و راه‌اندازی این کارخانه که بعد از تهران دومین کارخانه آسفالت‌سازی در کشور است، بدون احتساب هزینه زمین، بیش از سه میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار صرف شده است.
وی با اشاره به وسعت کلانشهر کرج، نبود آسفالت را از معضلات بزرگ این شهر به ویژه طی سال‌های اخیر خواند و گفت: عدم دسترسی به آسفالت مورد نیاز شهروندان را نیز با مشکل مواجه می‌کند.
آقازاده احداث کارخانه آسفالت را عاملی در تعدیل و رفع مشکلات ناشی از کمبود آسفالت ذکر و عنوان کرد: اجرای این طرح را می‌توان به عنوان یکی از برنامه‌های عمرانی مثبت و موفق مدیریت شهری کرج مطرح کرد که در شهرداری کرج صورت گرفته است.
این مسئول فراهم آوردن زیرساخت‌های شهری را از مهم‌ترین تعهدات و مسئولیت‌های شهرداری دانست و عنوان کرد: احداث کارخانه آسفالت و تولید آن زمینه‌های مساعد را برای تحقق این مهم فراهم می‌کند.
آقازاده از خروجی‌های مهم ایجاد زیرساخت‌های مناسب شهری را توسعه شبکه ارتباطی وسایل حمل و نقل عمومی خواند و افزود: استانداردسازی معابر و شریان‌های ارتباطی سطح شهر که آسفالت از مهم‌ترین ارکان آن است، زمینه‌های تردد آسان و کاهش بار ترافیکی را نیز ممکن می‌سازد.
وی هدف از احداث کارخانه آسفالت در کرج را بی نیاز کردن این کلانشهر از واردات آسفالت بیان کرد و گفت: این کارخانه با ایجاد ظرفیت‌های مساعد می‌تواند نیاز کشور به این محصول را نیز تامین کند.
شهردار کرج علت طولانی شدن پروسه احداث کارخانه آسفالت را بزرگ بودن مجموعه بیان کرد و گفت: این کارخانه یکی از کارخانه‌های مدرن تولید آسفالت است که مجموعه مدیریت شهری کرج اعم از شورای اسلامی شهر و شهرداری اهتمام ویژه‌ای برای اجرای موفق آن داشتند.
آقازاده با اشاره به همکاری کارشناسان کشور سوئیس در اجرایی شدن پروژه کارخانه آسفالت شهرداری خاطرنشان کرد: این کارخانه یکی از کارخانه‌های مدرن تولید آسفالت است که روز آینده با حضور وزیر کشور افتتاح می‌شود.
شهردار کرج با اشاره به پروژه‌های مختلف عمرانی، زیرساختی و خدماتی برنامه‌ریزی شده در این دستگاه خدمات‌رسان، عنوان کرد: اجرای شش تقاطع غیرهمسطح در کرج از دیگر پروژه‌های مهمی است که در صورت امکان در روز آتی توسط وزیر کشور بازدید می‌شود
کارخانه آسفالت کرج چهارشنبه هفته جاری مصادف با هفتم دیماه جاری با حضور وزیر کشور افتتاح و وارد مرحله بهره‌برداری می‌شود.
انتهای پیام/ص30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول