اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت 9 دی

فتنه‌گران 88 مزدوران وطن فروش بودند

خبرگزاری فارس: ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد در بیانیه‌ای که به مناسبت 9 دی صادر کرده‌اند از فتنه‌گران 88 به‌عنوان مزدوران وطن فروش یاد کرده و از جامعه ورزش این استان خواسته‌اند همپای سایر اقشار یاد 9 دی را گرامی بدارند.

فتنه‌گران 88 مزدوران وطن فروش بودند
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، در این بیانیه ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت 9 دی آمده است: مردم ولایی ایران به رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مقابل بیگانگان، مزدوران و وطن‌فروشان داخلی که در فتنه‌های شیطانی 88 می‌خواستند به زعم خود به حیثیت عاشورا و امام حسین (ع) خدشه وارد کنند ایستادند.
در این بیانیه آمده است: مردم به تمام جیره خواران اجانب فهماندند که اعتقادات مردم میراثی گران‌بها است که قابل معامله با هیچ چیزی نیست.
در قسمت دیگری از این بیانیه آمده است: در حقیقت حماسه 9 دی نقطه عطفی در تاریخ ملت ایران شد و صفحه‌ای جدید از تاریخ زرین ایران اسلامی را ورق زد و مردان و زنان ایران اسلامی در چنین روزی با حضور آگاهانه و هوشیارانه خود بصیرت دینی را به زیباترین شکل ممکن به نمایش گذاشتند.
در این بیانیه آمده است: واضح است اگر هدایت رهبر فرزانه در تدبیر امور و اطاعت محض امت امام از رهنمودها و راهکارهای عملی ایشان نبود قطعا روند انقلاب چیزی جز سرنوشت کشورهای دگرگون شده با انقلاب‌های مخملی نبود و چه زیبا ارتباط بین امت و امام برقرار شد و این موضوع که مردم ایران اهل بصیرت‌مند و نه اهل کوفه مدال افتخاری است که در جای جای فرمایشات نایب امام زمان (عج) به آن اشاره شده است.
در پایان جامعه ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن بیعت مجدد با امام خامنه‌ای (مد ظله‌العالی) از مردم شریف استان دعوت کرده‌اند که با حضور باشکوه خود در آیین‌های سالروز حماسه 9 دی بار دیگر پاسخ دندان شکنی به یاوه‌گویان و دنیاطلبان ضد ولایت بدهند. 
انتهای پیام/ح30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول