اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش بردخون:

عاشورای 88 آخرین امید فتنه‌گران بود

خبرگزاری فارس: معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره آموزش و پرورش بردخون گفت: عاشورای 88 آخرین امید فتنه گران بود و در این روز حقیقت و ماهیت این گروه برای خواص و مردم ایران مشخص شد.

عاشورای 88 آخرین امید فتنه‌گران بود
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمود حقدوست سه شنبه شب در جمع دانش آموزان هنرستان کار و دانش شهیده قایدی بردخون اظهار داشت: سال 88 یکی از سال‌های مهم و تاریخی برای ملت ایران است که در این سال انتخاباتی کم نظیر و پر شور و با نشاط انجام شد که از نظر حضور مردم در پای صندوق‌های رأی از همه انتخابات‌ برگزار شده در گذشته، پیشی گرفت.
وی افزود: شیرینی و حلاوت این حادثه بزرگ توسط عده‌ای افراد بی‌بصیرت با القای تقلب در انتخابات به تلخی گرایید و عده‌ای قلیل که توانایی درک و فهم صحیح و قدرت تشخیص خوب و بد را نداشتند، آلت دست افرادی که عامل فتنه بودند قرار گرفتند و بدون تأمل و تفکر با احساسات قشری از مردم بازی کرده و تجمعات خیابانی راه انداختند.
وی اضافه کرد: عوامل فتنه نه تنها جایگاهی نزد مردم ولایتمدار ندارند بلکه چهره واقعی آنها بر همگان روشن شده و این افراد که روزگاری ادعای تابعیت و حمایت از ولایت فقیه را داشتند بالاخره چهره واقعی خود را برای مردم ولایی ایران نشان دادند و ثابت کردند که دوستداران فرهنگ و تفکر غربی بوده و حامی اسلام آمریکایی هستند.
حقدوست خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه‌های تاریخی و دشمن‌کوب 29 خرداد، اندیشمندانه به حربه اردوکشی خیابانی و ناامنی داخلی طولانی مدت در ایران مهر بطلان و پایان زدند و با فرصت دادن به فتنه گران راه را برای بازگشت آنان باز گذاشتند.
وی ادامه داد: عاشورای 88 آخرین امید فتنه گران بود اما در این روز حقیقت و ماهیت آنان برای خواص و مردم ایران اسلامی نمایان شد زیرا ملت ایران از هر قومی که باشند نسبت به مسائل دینی و اعتقادی تعصب خاصی دارند و بی‌حرمتی به امام حسین(ع) در این روز سبب شد که نفاق همه چهره‌ها را کنار زند و چهره واقعی خود را نشان دهد که هدف چیزی فراتر از انتخابات و هدف اسلام و ولایت است.
این مقام مسئول اظهارداشت: مردم در 9 دی انسجام، وحدت، بصیرت و ولایت پذیری خود را نشان دادند و با حضور گسترده و سراسری گرد و غبار فتنه را از فضای شهر و دیار خود زدودند.
انتهای پیام/و20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول